Do you think this is a fucking game.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
milou123 schreef:_l_amanda_l_ schreef:ik moest serieus eerst opzoeken wat tumblr ismaar ach, ben daar toch te oud voor
Gevaarlijke beslissing, GP500
Dat je die moeite nog nam vind ik alleraardigst.
Ik heb nog steeds geen idee, een nieuwe hyves geloof ik.
milou123 schreef:Fiffill schreef:Tumblr is er al jaren en is totaal niét te vergelijken met Facebook of Hyves. Het is om te bloggen. Dus je hebt geen profiel met vriendjes oid.
Aha, thanks.
Dan geloof ik het nog minder dat iedereen van facebook naar Tumblr gaat.
milou123 schreef:dennisvw schreef:ze houdt sorry... Op het internet geen zin om op spelling en grammatica te letten eigenlijk.. In elk geval niet heel bewust. (ja de dubbele interpunctie bij de . is expres gedaan)
Jij bent duidelijk nieuw op bokt.
Fiffill schreef:Het heeft echt totaal niks met elkaar te makenHet lijkt nog eerder op twitter misschien, want je kunt mensen volgen. Maar je kunt er meer posten en je hebt ook geen tekstlimiet oid. Die posts krijg je dan op je "dashboard" te zien (als je ingelogd bent) en je kunt ook posts rebloggen, dus posts van anderen op je eigen blog zetten. Maar je kunt dus van alles posten, tekst, filmpjes, foto's, etc. Wat je maar wilt. Je kunt ook alles aanpassen qua html van je blog dus je layout kun je zelf maken/zelf uitzoeken (er staan er veel op internet)
Ik zit er al jaren op, dit is die van mij bijv http://www.rukrym.tumblr.com
milou123 schreef:dennisvw schreef:ze houdt sorry... Op het internet geen zin om op spelling en grammatica te letten eigenlijk.. In elk geval niet heel bewust. (ja de dubbele interpunctie bij de . is expres gedaan)
Jij bent duidelijk nieuw op bokt.
dennisvw schreef:Is het omdat ik een man ben zeker he!
Discriminatie op grond van geslacht... tsss.
Overigens vind je op Tweakers ook maar genoeg grammernazi's hoor. Echter niet jegens het vrouwelijke schoon omdat we deze wellicht ooit nog willen imponeren.
Jolien87 schreef:OMG wat heb ik nu weer aan m'n paardrijstok hangen?![]()
Één of andere pervert. Zit eraan te twijfelen of ik dit moet melden.
http://i123.photobucket.com/albums/o303/Jolien87/BampB.jpg