DresslOver schreef:anneliesdj schreef:
Toch makkelijk, willekeurige filmpjes plaatsen zonder commentaar
hoewel dit filmpje in iedere ldr discussie weer terug komt (met de geweldige fout anky training bonfire terwijl dit toch écht idool is, maargoed, detail zullen we maar zeggen....... ) vind ik het nou juist helemaal geen onprettig filmpje om te zien! je hoort het commentaar van sjef en anky zelf, en het enige wat ik zie is een paard dat getraind wordt en zelfs verbeterd in die paar minuten tijd!! Het paard loopt te diep, ja dat klopt! So what? beter als een paard dat er met de neus te ver bovenuit loopt en zijn rug niet meer genoeg gebruikt, zoals je zovaak ziet gebeuren in de pi/pa. het is tenslotte training! Als iedereen altijd zijn paard alleen maar zo zou rijden als in de ring gevraagd wordt zal een paard nóóit verbeteren. Dressuur is er om een paard te gymnasticeren, en je kan zeggen wat je wil, maar dat is wat ik in dit filmpje zie! het gymnasticeren van een paard! ik vind het nog steeds een fijn filmpje om naar te kijken!
Ben het met je eens! Ik plaatste het filmpje van Hinneman om te laten zien dat ldr nog reuze meevalt met wat sommige ruiters uitspoken.........