Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Ben benieuwd wat voor paard het is geweest. Vast geen shetlander.
Ninx schreef:russel schreef:Ben benieuwd wat voor paard het is geweest. Vast geen shetlander.
En toen lag ik onder de tafel in mijn broek te pissen van het lachen....
Een welgemikte opmerking is af en toe welkom in al die ernst....
Maya schreef:Moderatoropmerking:SVP met respect over en weer discussiëren. Val de argumenten van een persoon aan, niet de persoon zelf. Probeer daarnaast ook jezelf rustig en onderbouwd te verwoorden. Het is te begrijpen dat mensen wat emotioneel raken door dit onderwerp. Daarnaast zag ik her en der ook wat flauwe opmerkingen, die zijn alleen maar sfeerbedervend en voegen weinig toe. Die wil ik dus graag niet meer zien, de volgende keer dat ik bijlees in dit topic
Vervolgens een huishoudelijke mededeling, het zou fijn zijn als iedereen goed quote. Je kan op Bokt niet über-quoten (dwz meer dan 3 quotes ineen plaatsen, maximaal 2 quotes) gewoon de middelste quote verwijderen en de quote-tags werken wederom. Zo is het voor iedereen duidelijk wie wat precies gezegd heeft![]()
En tot slot ook het verzoek om je bericht even dmv de Voorbeeld knop te bekijken, en alle nieuwe reacties te lezen en bij te voegen ipv meerdere berichten onder elkaar posten. Je kan je post ook nog editten
runningkawa schreef:En verder blijf ik het eens met diegene die zeggen, ze botveiren hun verdriet alleen maar af op het paard. Had hem dan weg gegeven..er zijn echt wel mensen (zonder kinderen) die dat aandurven.
runningkawa schreef:En verder blijf ik het eens met diegene die zeggen, ze botveiren hun verdriet alleen maar af op het paard. Had hem dan weg gegeven..er zijn echt wel mensen (zonder kinderen) die dat aandurven.
Allejandro schreef:Jeetje dat paard doet niks en hup afgemaakt.
Snap hun kant wel maar het is een beetje zwart wit![]()
wizewo schreef:ben ik weer:runningkawa schreef:En verder blijf ik het eens met diegene die zeggen, ze botveiren hun verdriet alleen maar af op het paard. Had hem dan weg gegeven..er zijn echt wel mensen (zonder kinderen) die dat aandurven.
Maar durf je het wel aan om een paard van minstens 18 (dat veel wedstrijden heeft gelopen en dus mogelijk goed is, maar mogelijks ook kwaaltjes heeft) mee te geven aan iemand? Zeer mogelijk wordt hij zo weer verkocht en verkocht. Mogelijks wordt hij nog misbruikt als dekhengst en verder niet naar omgekeken. No way dat ik mijn paard dat ik al zo lang heb zo een onzekere toekomst zou geven. En begin niet over dat er genoeg mensen zijn die hem een kans zouden geven. Er zouden er veel meer schamelijk misbruik van maken. Goedkoop(want ze willen er van af) en bewezen wedstrijdpaard en hengst. Voer voor schijnheilige bedriegers. Denk dat je dan wel wat anders aan je hoofd hebt dan om eens goed te gaan onderzoeken welke de goede zijn.
Als je hem niet aan kan kijken (of het nu pech/ongeluk of opzet was, zou voor mij niet uitmaken) en niet wil/kan verkopen, vind ik het nog steeds de meest menselijke oplossing.
Paarden behoren wel een onderscheid te kunnen maken tussen kind/niet kind. De mijne voelt het feilloos aan.
runningkawa schreef:Ook dat is belachelijk, maar goed daar gaat dit topic niet over
Is dat zo werkelijk zo raar?
Ik heb zo vaak een waterbak zien vliegen of een bal of tak.
En dat niet eens door hengsten.
Erop kappen, vast pakken, ermee slingeren...dat hadden ook geen kindjes moeten zijn...waren ze er ook niet meer geweest