Reactie organisatie Paard & Passie op val van Anky

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Reactie organisatie Paard & Passie op val van Anky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:05

mbkaatje schreef:
Ach achteraf is het altijd makkelijker praten. Dan weet je ineens wat je wel had moeten doen.

Misschien had ze dondersgoed in de gaten dat Nelson fris was. Ze zat er direct al niet echt zeker op, heb ik begrepen van ooggetuigen. Maar als het goed was afgelopen, had niemand er meer over gesproken.

Ik me -vooraf- wel voorstellen dat ze niet is gaan longeren in de hoofdpiste. Dat doe je toch niet!! Mensen zouden daar ook schande van spreken.

Waarom schande?? Kunnen ze dat ook eens zien, vinden ze vast wel interessant als ze uitlegt waarom en wat ze doet. Daarna even de trekker er door en klaar. Anky moet gewoon meer doen wat ze zelf denkt en niet naar anderen luisteren als ze wat moet doen.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:24

Jeetje.
Knap dat er over zoiets simples als de val van een paard zo enorm veel pagina's worden volgekalkt.
Ze is niet dood, het paard is niet dood, het publiek is niks overkomen, wat een drama allemaal. Het is een sportster, die dingen fout heeft ingeschat en daarvoor helaas heeft moeten boeten.
Volgende keer beter.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:38

russel schreef:
mbkaatje schreef:
Ach achteraf is het altijd makkelijker praten. Dan weet je ineens wat je wel had moeten doen.

Misschien had ze dondersgoed in de gaten dat Nelson fris was. Ze zat er direct al niet echt zeker op, heb ik begrepen van ooggetuigen. Maar als het goed was afgelopen, had niemand er meer over gesproken.

Ik me -vooraf- wel voorstellen dat ze niet is gaan longeren in de hoofdpiste. Dat doe je toch niet!! Mensen zouden daar ook schande van spreken.

Waarom schande?? Kunnen ze dat ook eens zien, vinden ze vast wel interessant als ze uitlegt waarom en wat ze doet. Daarna even de trekker er door en klaar. Anky moet gewoon meer doen wat ze zelf denkt en niet naar anderen luisteren als ze wat moet doen.

Het is niet mijn mening, maar wat ik denk dat het overgrote deel van de mensen zou zeggen of denken.

Volgende keer zal ze zeker meer naar haarzelf luisteren. Het is denk ik een harde les voor haar geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:14

Liezel1 schreef:
als ik zulk soort sprongen en bokken zie denk ik 2 dingen:
1) omhooooog met dat hoofd! en desnoods moet er geflost worden.. ahum...
2) naar vóren! schoppen is toegestaan! als hij naar voren gaat, kan hij niet omhoog...

Dat dacht ik ook Haha! Trek hem zijn kop omhoog en schup hem naar voren Haha!

Maar met zo'n dressuurzadel en lange beugels is dat niet echt eenvoudig Nagelbijten / Gniffelen

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:32

Pipo schreef:
Liezel1 schreef:
2) naar vóren! schoppen is toegestaan! als hij naar voren gaat, kan hij niet omhoog...

Maar met zo'n dressuurzadel en lange beugels is dat niet echt eenvoudig Nagelbijten / Gniffelen

En hoeveel paginas zou een 'flossende' en 'schoppende' Anky dan weer opleveren. Knipoog Clown

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:33

Pipo schreef:
Liezel1 schreef:

sowww...had ze dat moeten doen!....hahahaha...dan was de DB nu al gebeld!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:34

Genoeg pagina's om ons ervan te weerhouden iets nuttigs te gaan doen ipv achter die computer te blijven hangen om ons druk te maken over zaken die ons eigenlijk niet aangaan/zouden moeten boeien!! Clown Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:37

Als je bij die eerste bok net verkeerd zit dan ben je gewoon de l*l met die lange beugels, dan is er geen houden meer aan.

En dan ben je je balans kwijt en dan ga je eraf. Jammer hoor, maar dat is het risico van het vak.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:41

Pipo schreef:
Als je bij die eerste bok net verkeerd zit dan ben je gewoon de l*l met die lange beugels, dan is er geen houden meer aan.

En dan ben je je balans kwijt en dan ga je eraf. Jammer hoor, maar dat is het risico van het vak.

Yup Ja

Been there, done it, got a closet full of t-shirts Haha!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:43

Wat voor t-shirts?

yunis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:43

waar zien jullie dat filmpje allemaal?

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:45

Dat is er allang af, kan je niet meer zien.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:53

Tiessie schreef:
Wat voor t-shirts?

- Fell off my horse and broken my hip
- Fell off my horse and dislocated my shouder (4 stuks)
- Fell off my horse and ripped my ligaments (2 stuks)
- Fell off my horse and got brain damage

De andere met de opdruk "Fell off my horse and I went ouch" heb ik maar lang geleden weggegooid, die waren er teveel

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:55

O jee, jij hebt dan wel ervaring met valpartijen!
Maar nu snap ik iig wat je ermee bedoelde!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 15:01

Tiessie schreef:
O jee, jij hebt dan wel ervaring met valpartijen!
Maar nu snap ik iig wat je ermee bedoelde!

Ikke wel ja Knipoog

Maar zo noemen ze dat: Been there, done that, got a t-shirt Lachen

Als je wilt zeggen: die situatie herken ik Knipoog

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 15:44

Mooiste vind ik die mensen die denken dat ze het allemaal beter zouden kunnen. Lips are sealed Echt, ga jij maar eens met ontzettend lange beugels op een paard zitten dat zo tekeer gaat. Dat houd je echt niet zo lang vol! Heb nog respect voor Anky dat zei het wél zo lang volhoud.

esthergorzem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 15:48

Kan iemand de link van het filmpje nog eens plaatsen? (heb het namelijk nog niet gezien) Of is het filmpje inmiddels verwijderd? Via de link krijg ik een algeme site van YouTube en kan ik het filmpje niet vinden.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 16:26

Anky nu op 3 FM!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 16:27

esthergorzem schreef:
Kan iemand de link van het filmpje nog eens plaatsen? (heb het namelijk nog niet gezien) Of is het filmpje inmiddels verwijderd? Via de link krijg ik een algeme site van YouTube en kan ik het filmpje niet vinden.
Zoals al tig keer is vermeld is het filmpje al verwijderd.

McLaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 16:33

esthergorzem schreef:

Ik weet niet of je ooit een rodeo met stieren hebt gezien? Zo zag het er ongeveer uit. Toch maar goed dat ze tijdens clinics tegenwoordig ook allemaal een capje op hebben! Als een paard zijn rug zo bol maakt, zit je een serie bokken never nooit uit

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 16:58

Ik vind het echt niet leuk voor Anky, dit overkomt elke ruiter/amazone wel eens hoor, en je hebt makkelijk praten als je dit allemaal ziet, maar wees blij dat Nelson of Anky er niets ERNSTIGS aan over hebben gehouden, voor de rest denk je niet zo makkelijk als zo'n enorm groot paard omhoog springt en begint te bokken, Anky kan iets ook weleens niet goed inschatten, dit heeft iedereen weleens! Knipoog Dus het lag niet aan Anky, én ook niet aan Nelson eigenlijk, want Nelson schrok, én waardoor! Door het publiek en liudspreker....Ik vind het best erg voor Anky en wens ze beterschap! Vind het tof van haar dat ze toch weer is opgestapt en verder gereden!!

Groetjes Stravero

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 17:04

McLaren schreef:
esthergorzem schreef:

Ik weet niet of je ooit een rodeo met stieren hebt gezien? Zo zag het er ongeveer uit. Toch maar goed dat ze tijdens clinics tegenwoordig ook allemaal een capje op hebben! Als een paard zijn rug zo bol maakt, zit je een serie bokken never nooit uit

Hij spong dus meters de lucht in met 4 benen te gelijk met een bolle rug en daar kwam geen eind aan totdat ze in de hoek was en hij niet meer zo een enorme sprong kon maken en toen viel Anky eraf, ze bleef even liggen en dat was best akelig te zien.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 17:15

esthergorzem schreef:

ergens bij de site van rtl boulevard

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 18:55

je kan het filmpje op rtl boulevard
klik dan op naar rtl gemist (boven aan).
klik dan links op alle programma's in de rtl gemist player
ga dan naar beneden naar rtl boulevard vervolgens op recente uitzendingen en dan de laatste anky van grunsven gewond.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 19:13

McLaren schreef:

Tjonge overdrijven is ook een vak. Paard maakt een paar leuke sprongen die idd niet makkelijk zijn uit te zitten maar het is totaal niet te vergelijken met rodeo. Ik zie dit paard niet draaien en technisch gezien bokt hij niet eens, hij gaat met 4 benen de lucht in.

Het lijkt er ook meer op dat Anky zichzelf laat vallen in die hoek dan dat ze er daadwerkelijk afgegooid wordt.

Overdrijven is nergens voor nodig. Amazone valt van paard, tjonge dat hoort nu eenmaal bij paardrijden.