Foto's Power and Paint laaien discussie op -update reactie-

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dees

Re: Foto's Power and Paint laaien discussie op

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:30

Schofterig Boos!

Jolliegirl

Mja ach weetje.. de foto's spreken voor zich..

Nikj

Foto's doen het bij mij ook nog gewoon.

kitty_gomez

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:31

Ik vraag mij toch iets af, ik weet hoelang ze lest bij Coby, maar vast niet haar hele paardrijtijd.

Ze zal dan toch wel weten dat het niet zó moet, ze leest toch ook wel internet, kijkt vast ook tv, hoort ook het 1 en ander van de paardensport? Ik denk dat ze er niks over durfde te zeggen ofzo. Of ze was het er volkomen mee eens óf ze wist het echt niet. Hoop dat we er toch nog wat van hun kant over horen

^^iets wat ik nu zit te bedenken, ze is wel 15 en geen 5...
Laatst bijgewerkt door Farouche op 21-09-07 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

sik

jezus wat een trieste bedoening is dit zeg!! wat een kutlui, dit is gwn dierenmishandeling Boos! Boos!

Sunnda

Jolliegirl schreef:
Ik wacht even op (eventuele) toestemming, en mischien heb ik dan iets te melden van de ruiter zelf Lachen

Als ik geen toestemming krijg van haar, helaas, maar dan ga ik er ook niet verder op in Lachen

als ze zichzelf of coby zou willen goedpraten:ik ben benieuwd of dat gaat lukken. ziet er toch wel uit alsof het bewust is gebeurt.
maar ben benieuwd naar wat ze te zeggen heeft.
maar als je zo met paarden bezig ben om zelf hoger te komen, vind ik dat walgelijk.

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:32

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 21:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Izzy19

Verschrikkelijk dat ze een paard/pony zo insnoeren. Dit is echt niet meer gezond! Dit is ook niet de rollkur op een juiste manier toepassen lijkt mij zo.
En ik dacht nog zo dat Coby het echt goed voor had met haar paarden. Mijn gedacht over haar is hierdoor wel helemaal veranderd. Erg jammer! Zonde dat dressuursport weer op zo'n manier in een slecht daglicht wordt gesteld.

Anoniem

Farouche schreef:
Ik vraag mij toch iets af, ik weet hoelang ze lest bij Coby, maar vast niet haar hele paardrijtijd.

Ze zal dan toch wel weten dat het niet zó moet, ze leest toch ook wel internet, kijkt vast ook tv, hoort ook het 1 en ander van de paardensport? Ik denk dat ze er niks over durfde te zeggen ofzo. Of ze was het er volkomen mee eens óf ze wist het echt niet. Hoop dat we er toch nog wat van hun kant over horen

Maar zelfs al zou ze bijv. nu dit topic lezen, denk je dat dat haar mening beinvloed? Wij allemaal tegen Coby, de topamazone die goed aangeschreven staat en die vanalles tegen die meid gezegd kan hebben waar wij helemaal niets van weten? Ik denk het niet. Ik denk dat je overal een heeeel mooi verhaaltje van kan maken om dit goed te praten als je wilt dat die meid je gelooft.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:33

Oke, ben ik dus niet de enige.

shan

Of ik dit soort training juist vind daar laat ik me niet over uit,
Wat ik wel wil zeggen dat je het meisje het niet kwalijk kan nemen. Zij heeft nooit iets anders gezien en meegemaakt en vind dit waarschijnlijk dan ook heel normaal.
Wat ik wel even kwijt wil is dat de familie van Baalen een behoorlijke lik boter op hun hoofd hebben! Zich altijd maar verre houden van het LDR en de discussie daarover, doen alsof ze samen met Hinneman de klassieke rijkunst bedrijven en aanhangen in de klassiekste zin des woords, dat gaat er dus niet meer in nu.

Morris

Dit lijkt me niet gezond. Ik ben benieuwd naar de reactie van de betrokkenen.

westernChik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:34

lekker zielig
mag ik haar ook zo vast binden
is kijken of zij het leuk vindt
Boos!

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:34

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:35

shan schreef:
Of ik dit soort training juist vind daar laat ik me niet over uit,
Wat ik wel wil zeggen dat je het meisje het niet kwalijk kan nemen. Zij heeft nooit iets anders gezien en meegemaakt en vind dit waarschijnlijk dan ook heel normaal.Wat ik wel even kwijt wil is dat de familie van Baalen een behoorlijke lik boter op hun hoofd hebben! Zich altijd maar verre houden van het LDR en de discussie daarover, doen alsof ze samen met Hinneman de klassieke rijkunst bedrijven en aanhangen in de klassiekste zin des woords, dat gaat er dus niet meer in nu.

dat weet je niet, tenzij je haar kent. En ik denk dat je in deze tijd, dus je kunt contact en filmpjes over de hele wereld hebben/zien, dan weet je vast ook wel wat wel en niet door de beugel kan.. en wat ik verder wou zeggen laat ik maar zitten.

Ik krijg trouwens ook beetje een raar idee door jouw eerste zin, ik vind het namelijk meer dan logisch dat dit niet normaal is,.
Laatst bijgewerkt door Farouche op 21-09-07 18:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Leonora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:36

Bij LDR heeft een paard nog iets te vertellen, zonder bijzetteugels en scherpe bitten tenminste. Dan kan hij zijn of haar hoofd er nog een keer uitgooien, juist de dwang bij deze pony maakt het allemaal zo triest. Zo strak vast staan en dan braaf lopen, wijst toch op gewenning. Niet mijn manier in ieder geval Ach gut

dat geeft de discussie in Het sportpaard, waarbij imke schellekens en nico verwer pleiten voor een terzake kundige steward en een verbod op camera's wel een heel andere wending Pling

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:37

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:37

Farouche schreef:
dat weet je niet, tenzij je haar kent.

Dus is het niet zo netjes om haar de schuld in de schoenen te schuiven Ja

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:38

Pfff.. ik dacht dat Coby nog 1 van de weinigen was die volgens het klassieke systeem lesten.
Bah, wat valt dit tegen van haar. Die is wel een stuk respect kwijt. Zo train je geen paarden imo.

Farouche

Nee, maar je kunt haar ook niet onschuldig noemen, want we kennen haar niet

kitty_gomez

.

Lovely1

Leonora schreef:
Bij LDR heeft een paard nog iets te vertellen, zonder bijzetteugels en scherpe bitten tenminste. Dan kan hij zijn of haar hoofd er nog een keer uitgooien, juist de dwang bij deze pony maakt het allemaal zo triest. Zo strak vast staan en dan braaf lopen, wijst toch op gewenning. Niet mijn manier in ieder geval Ach gut

dat geeft de discussie in Het sportpaard, waarbij imke schellekens en nico verwer pleiten voor een terzake kundige steward en een verbod op camera's wel een heel andere wending Pling

Misschien heel verstandig, als er dan wel iemand bijstaat die er ECHT verstand van heeft en niet om te kopen is. Deze discussies schaden de paardensport keer op keer enorm en dat zou je op die manier kunnen verkomen. Ik ben voor hardere maatregelen als het gaat op dit soort praktijken Whoosh!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:39

Leonora schreef:

Oh dat stukje heb ik gemist (laatste twee regels van je post). Kun je ff kort uitleggen wat ze precies bedoeld hebben? Vooral wat ze precies bedoelen met het verbod op camera's (wat voor reden ervoor)?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:40

Ik denk dat ze bedoelen dat een foto op verschillende manieren te interpreteren is, en dat een kundige steward er misschien een betere kijk op heeft?