Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Ik wacht even op (eventuele) toestemming, en mischien heb ik dan iets te melden van de ruiter zelf![]()
Als ik geen toestemming krijg van haar, helaas, maar dan ga ik er ook niet verder op in
Farouche schreef:Ik vraag mij toch iets af, ik weet hoelang ze lest bij Coby, maar vast niet haar hele paardrijtijd.
Ze zal dan toch wel weten dat het niet zó moet, ze leest toch ook wel internet, kijkt vast ook tv, hoort ook het 1 en ander van de paardensport? Ik denk dat ze er niks over durfde te zeggen ofzo. Of ze was het er volkomen mee eens óf ze wist het echt niet. Hoop dat we er toch nog wat van hun kant over horen
shan schreef:Of ik dit soort training juist vind daar laat ik me niet over uit,
Wat ik wel wil zeggen dat je het meisje het niet kwalijk kan nemen. Zij heeft nooit iets anders gezien en meegemaakt en vind dit waarschijnlijk dan ook heel normaal.Wat ik wel even kwijt wil is dat de familie van Baalen een behoorlijke lik boter op hun hoofd hebben! Zich altijd maar verre houden van het LDR en de discussie daarover, doen alsof ze samen met Hinneman de klassieke rijkunst bedrijven en aanhangen in de klassiekste zin des woords, dat gaat er dus niet meer in nu.
Farouche schreef:dat weet je niet, tenzij je haar kent.
Leonora schreef:Bij LDR heeft een paard nog iets te vertellen, zonder bijzetteugels en scherpe bitten tenminste. Dan kan hij zijn of haar hoofd er nog een keer uitgooien, juist de dwang bij deze pony maakt het allemaal zo triest. Zo strak vast staan en dan braaf lopen, wijst toch op gewenning. Niet mijn manier in ieder geval![]()
dat geeft de discussie in Het sportpaard, waarbij imke schellekens en nico verwer pleiten voor een terzake kundige steward en een verbod op camera's wel een heel andere wending
Leonora schreef:Bij LDR heeft een paard nog iets te vertellen, zonder bijzetteugels en scherpe bitten tenminste. Dan kan hij zijn of haar hoofd er nog een keer uitgooien, juist de dwang bij deze pony maakt het allemaal zo triest. Zo strak vast staan en dan braaf lopen, wijst toch op gewenning. Niet mijn manier in ieder geval![]()
dat geeft de discussie in Het sportpaard, waarbij imke schellekens en nico verwer pleiten voor een terzake kundige steward en een verbod op camera's wel een heel andere wending