Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Ik heb me al aangemeld voor opvang, ruime stal(len) met grote weide.
Maar daar krijg je niks op terug. Niet eens een berichtje we hebben genoeg plaatsen op het moment oid.
Gewoon niks....
slimmerik schreef:Gewoon de verkeerde aan de telefoon gehad....misschien je adres en telefoonnummer niet duidelijk opgeschreven en de hele DB deugt niet.
Citaat:En nu vind ik het echt genoeg geweest, het is niet mijn bedoeling hier om mensen uit hun droom te helpen want ik weet donders goed dat je dat zelf moet ondervinden.
Wel vind ik het dieptriest dat een anonieme post van een willekeurige inspecteur als betrouwbare bron wordt gezien en zelfs voor een aanpassing in de topictitel zorgt.
Zolang we hier in Nederland geen proffesionele instantie voor dieren krijgen met goed opgeleide mensen die gewoon in dienst komen van die instantie zal het altijd droevig gesteld blijven in Nederland vwb dierenbescherming en dierenwelzijn.
runningkawa schreef:Om eerlijk te zijn wordt hier imo de "mod" functie van editen van berichten misbruikt...
Wij kunnen hier verder ook niet anoniem posten...
Gewoon net zo'n een ervaring en mening als van de andere dat bericht.
Maar wij moeten eens een pb openbaar maken...
Maar goed...zal het daar verder niet over hebben...
2e is gewoon waarheid als een![]()
En gaat nu slaapjes doen
Cayenne schreef:Nee hoor, voor een aangevraagde SA krijg je geen OW. Dit was ook besproken.
Pardon? Dit topic is niet ge-edit omdat het mij niet aanstaat. Zou je dat willen onderbouwen?
Ik heb ook gezegd dat er dingen zijn waar ik het niet mee eens ben, maar relativeren is ook een kunst hoor. Je hebt al eerder gezegd dit topic met rust te laten, doe dit dan ook
runningkawa schreef:Een ip is natuurlijk niet de enige manier om iemand te traceren sommige mensen geven een hoop van zichzelf weg in hun berichten.jammer dat men niet gewoon een bericht plaats onder eigen naam, beetje laf, niemand kan ip's zien (behalve mods) of een adres achter halen
Katja schreef:runningkawa schreef:Een ip is natuurlijk niet de enige manier om iemand te traceren sommige mensen geven een hoop van zichzelf weg in hun berichten.jammer dat men niet gewoon een bericht plaats onder eigen naam, beetje laf, niemand kan ip's zien (behalve mods) of een adres achter halen
WinBinChes schreef:Ik ben het met RK eens dat de laatste alinea niet erg netjes is. Die had van mij best aangepast mogen worden of er uit gehaald worden. Dat is puur op de man spelen.
Citaat:Spijtig, uiteindelijk weer tenkoste van de dieren, zoals bijv. de mensen die zeggen geen donaties meer aan de DB te doen, krijg daar een beetje het gevoel bij van "omdat ik niet mee mag spelen" ik zou zeggen, grow up en ga eerst eens het minder plezante veldwerk doen. Dan kun je meepraten, en weet je waarover je het hebt.
Ik wel.Citaat:de mensen die zeggen geen donaties meer aan de DB te doen,