cavaletti schreef:Wie heeft het over eigen schuld dikke bukt, dat heb ik nog nooit gezegd. Ik geef toe ik ben geen kinderliefhebber, en gelukkig ben ik in de positie om mensen de deur te wijzen als het de spuigaten uitloopt, Nogmaals dit is een discussie tussen de kinderloze en de mensen met kinderen, maar ik vind in deze discussie heel erg naar voren komen dat ouders vinden dat alles en iedereen maar moet wijken omdat er kinderen in aantocht zijn. Want kinderen gaan nou eenmaal op avontuur zeggen ze, en kort door de bocht komt dat er dus op neer dat als mijn buren kinderen zouden hebben die op avontuur gaan dan moet ik alles hier hermetisch af gaan sluiten voor de veiligheid van andermans kinderen zodat die buiten eigen terrein geen gevaar lopen. mensen met kinderen moeten gewoon eens snappen dat er echt een heleboel mensen zijn die niet van kinderen houden.
REGELS zijn REGELS als je je er niet aan houd dan moet je de gevolgen ook ondervinden. Zo is het in alles, In het verkeer enz.
Bij elk bedrijf waar je komt gelden bepaalde regels of voorschriften, en mij is geleerd daar respect voor te hebben en me daaraan te houden. Zeker op andermans terrein.
Maar ja mijn ouders mochten en konden mij ook nog gerust een klap op mijn kont geven als ik niet luisterde, tegewoordig bellen je kinderen dan gelijk de speciale telefoonlijn van mishandeling. Dus misschien ligt het wel daaraan dat kinderen in mijn ogen maar kunnen doen en laten wat ze willen. Ik sta soms werkelijk met verbazing te kijken naar wat kinderen tegen hun ouders of anderen durven te zeggen of te doen, De ouders staan erbij en keken ernaar. Slappe hap Een schop onder de kont horen ze te krijgen.
Nou Cavaletti, jij kan aardig overdrijven.
Jij ziet het blijkbaar meteen ook in 2 kampen: mensen MET en mensen ZONDER kinderen. Mensen met kinderen (ben ik er toevallig eentje van) vinden dat alles en iedereen moet wijken. En bedankt. Hoezo zwart/wit? Wie is hier eigenlijk te zwart/wit? En nu begin jij over het al dan niet slaan van kinderen? Goh, ik durf al bijna niet te zeggen dat ik mijn dochter nooit sla, maar dat ze me echt niet voor alles en nog wat hoeft uit te maken. Er zijn nog tussenwegen om je kind aan te pakken, mocht je het willen weten. Dat sommige ouders dat niet doen, tja, vervelend, maar scheer niet iedereen over 1 kam. Hoe kortzichtig kun je zijn. Maar goed, mijn gevoel was juist, jij bent geen kinderliefhebber. Dat kan, maar het is zo voorspelbaar aan het worden.
Bijna saai gewoon.
Nou, het is mij duidelijk hoe jij blijkbaar denkt. Elke ouder wordt in het hokje 'slappe hap' gezet. Whahahaha, nou, ik moet er maar hard om lachen om zulke stomzinnige posts.
Daar kun je echt niets mee als welwillende ouder, dat lijkt me duidelijk.