Ruiter rijdt expres in op kind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: Ruiter rijdt expres in op kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 22:33

Maar wat wordt er in de buurt verteld over het gebeuren. Waren er getuigen?

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 07:48

Om eerlijk te zijn heb ik er helemaal niemand over gehoort. Alleen een vriendin van mij. Maar die weet het ook via bokt.nl. Dus het lijkt erop of niemand het weet. En ik woon bijna langs het pad. Maar waar het gebeurd is is verder. Ik weet niet waar precies. Ik weet namelijk de wegen hier wel, maar hoe ze heten...?

Maar je rijdt ze over dat pad naar de weg waar ik dat paard gisteren zag lopen.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 08:49

Ik zou gewoon ff naar haar toe lopen en zeggen dat ze een leuk/mooi paard heeft. Daarna zou je kunnen vertellen dat er op bokt een verhaal staat over een meisje die laatst ruzie heeft gehad met een jongen, waarbij de pony/paard op z'n voet is gaan staan. Dat hij naar de politie is gegaan en de politie graag de ruiter zou willen spreken.

Ik vind ook dat je er niet tussen hoeft te komen, maar alleen dat je haar hoeft te wijzen op de zoektocht van de politie.
Misschien is zij het niet maar kent zij die persoon/ruiter wél.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:27

Ik denk toch dat ik me er helemaal buiten hou. Of ze het nou wel of niet is. Ik vind het lullig voor het jongetje om me er buiten te houden. Maar zoveel moed heb ik echt niet. Ik heb het de hele tijd geprobeerd om het in me hoofd te praten. Dat ik er heen MOET stappen als ik haar weer zie. Maar het lukt me echt niet. Hoe jammer dan ook.

Ik doe het niet.

( hoe dom dan ook, ik vind het al 'eng' om mijn opa te bellen. Ik weet niet waarom)

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:30

Waar slaat dat op ..
Eeen jonge zegt iets vriendelijk en gebeurd er zoiets
Nou lekker belagelijk
je gaat toch geen kleine kinderen achterna zitten ,, en al helemaal niet op een paard.
Najaa

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:43

wioe zegt dat die jongen het vriendelijk zei?

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:46

Hoe die jongen het ook zei. Ik vind dat je nooit met een paard op iemand in mag rijden. Het is een dier met gevoelens, geen wapen.

Ze had ook gewoon de mest op kunnen ruimen(aan de kant schuiven) En anders... Wat ook niet goed is maar toch, had ze gewoon door moeten rijden. Voor het zelfde geld deed het jongetje een onverwachte beweging en had een trap gegeven oid. Je weet maar nooit!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:59

Zijn er dan mensen die gezien hebben wat ze precies deed? Altijd wordt er veel verdraaid in de wereld.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 07:47

Ik zou het niet zeker kunnen zeggen. Maar ik denk wel dat er een aantal mensen. Of in ieder geval kinderen bij zullen zijn geweest. Er staat dat er vaak kinderen spelen. En aangezien het lekker weer was. Denk ik dat er in ieder geval kinderen bij waren. Correct me if i'm wrong!

Ok. kinderen zeggen ook niet altijd de waarheid. Maar ik denk dat de waarheid er staat. Maar wie ben ik...

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 07:56

Gewoon de schijnheilige spelen Knipoog je hebt het gelezen en denkt dat het jongetje wat heeft gedaan blablabla en als hij dat heeft gedaan dat je het een strakke actie vond.. ofzoiets haha

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 07:58

Sorry, ik snap niet helemaal wat je schrijft.