Cayenne schreef:Arno, dat gaat echt niet voor alle gevallen op. Met het geval waarbij ik te maken heb gehad (als beller) werd het niet op de site gezet, en zo kan ik nog wel meerdere gevallen opnoemen.
Dat ze het dus wel op de site hadden gezet is dus zeker niet in alle gevallen waar.
en dat het het enige paardengeval is wat jij beweerd, is dus al HELEMAAL niet zo.
Ik ben denk ik niet duidelijk, of jij wil mij niet begrijpen. WAT gaat niet voor alle gevallen op?
Het is alleen een tikkeltje opvallend, dat er bij ALLE gevallen met paarden die wél op de site komen, bij staat dat er gewaarschuwd is. Het zou ook dom zijn om dat er niet bij te zetten, want dan gaan mensen denken: goh, ze hebben haar niet eens gewaarschuwd.
Daarom zullen ze dat er volgens mij altijd bij zetten. De enige verklaring dat het er niet bij staat, is dat ze het niet hebben gedaan.
Natuurlijk komen niet alle meldingen en inbeslagnames op de site. Maar deze is wel op de site gekomen. En wat wel op de site komt, daar kijken ze echt wel eventjes goed naar of ze het berichtje wel kloppend hebben gemaakt. Dit kan niet iets zijn dat ze 'per ongeluk' vergeten zijn er bij te zetten.