Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Clitia schreef:Droomster schreef:Het is ontzettend balen dat Tuck niet een bepaalde aftekening heeft, zodat hij makkelijker te herkennen is. Er zijn redelijk veel veulens met de kleur van Tuck en als je dan geen andere 'kenmerken' weet. Dan wordt het zoeken al moeilijker.
Van de advertenties van marktplaats heb ik al 1 veulen gezien met x-beentjes, en 1 met bok-knietjes. Het is jammer dat Tuck ligt op de foto...
Ik bedoel nu niemand voor de schenen te schoppen, maar vaak zijn mini-shet-veulens het gevolg van een oohw-gosh-wat-schattig fokkerij. En dan krijg je rare beentjes, gekke rugjes, enzovoorts. En dat zijn ook herkenningspunten...
mOedie schreef:stOm zeG,, dat iieMant dat kleine liieFe BeeSjee meeneeM!! Hij moet tog moedermelk blijve drinKe!!
.. Oefff... iiK heb Je Op T.V. Gezien!!":P nOu HEEL VEEL Sterkte!! en grOetjes aan de Mamii vn tuckii!!
orange1 schreef:MarJoo_ schreef:Als je goed naar de 2 foto's kijkt zie je dat Tuck een donkerdere kont heeft.
Heel veel succes!
ja maar die foto van marktplaats is ook buitengenomen he.
als ik een foto van binnen neem is mijn paard ook veel donkerder dan dat ik een foto van dr buiten maak !
ik zal eens naar die mensen mailen of het veulen een hengst of een merrie is
Jaimyliefje schreef:jongens ik denk dat he handig is als we in ons onderschrift zetten: zoektocht naar Tuck het veulen van Lunawijffie.zie dit topic en HELP
wie stemt in?? ik zet het alvast in mn onderschrift!!
Juliekeuh schreef:Veel sterkte, ik hoop echt dat jullie hem terugvinden.
Ik zal hier in België ook wat rondkijken, misschien zit hij hier in de buurt wel ergens.
Ik weet niet of het hier al ergens staat want heb dit topic niet helemaal herlezen maar misschien kan je iemand inschakelen die Reiki doet. Die kunnen met dieren communiceren op afstand en zo misschien aanwijzingen geven van waar hij staat.
Ik zou goed bij jou in de buurt rondkijken in jou dorp/stad en de buurdorpen. Vaak hoor je toch dat het gestolen paard/pony niet ver van zijn thuis staat.
in ieder geval vééééééééél succes !!!!!!!