Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Heb jij het topic wel gelezen?
natalie1977 schreef:Het is echt verschrikkelijk voor woorden! Heel veel sterkte! Weet even niet wat is verder zeggen moet.
Dacht ineens: Misschien is dit meisje ook wel een boktster?
natalie1977 schreef:Dacht ineens: Misschien is dit meisje ook wel een boktster?
engeltjuh_15 schreef:Maar in Buitenpost en omgeving waren de laatste tijd toch wel meer meldingen van zedendelicten?
XxriieterxX schreef:opsluiten die hap
Anzjuhlaa schreef:XxriieterxX schreef:opsluiten die hap
en nooit meer vrij laten!
TabeR schreef:engeltjuh_15 schreef:Maar in Buitenpost en omgeving waren de laatste tijd toch wel meer meldingen van zedendelicten?
is dat zo ?
Vind het toch wel eng hoor het komt toch wel dichtbij.
engeltjuh_15 schreef:Maar in Buitenpost en omgeving waren de laatste tijd toch wel meer meldingen van zedendelicten?
XxriieterxX schreef:idd van mij ook laten we hem eens even verkrachten
XxriieterxX schreef:dit is tog echt TE erg>! van mij mogen ze die man zen hele leven opsluiten:s
knorretjuh schreef:XxriieterxX schreef:dit is tog echt TE erg>! van mij mogen ze die man zen hele leven opsluiten:s
Hahahaha.
denk maar dat ie een maximale straf karijgt van 2 of 3 jaar.![]()
zo lang hoeven ze in nederland nou ook weer niet te zitten
SANEX schreef:Doodstraf ? Absoluut tegen! Waarom ? Die vent is dan mooi van het gezeik af en de enige die je ermee hebt is zn familie, ookal is het een misdadiger, hij heeft wel een jong kind dat hem als papa ziet, en een vrouw die van hem houdt ( vraag me niet ho ehet mogelijk is maar dat terzijde )
Lang opsluiten en kwellen lijkt me beter.
Hij zal idd wel een lage straf krijgen, ontoerekeningsvatbaar verklaard worden, Tbc'tje en hij is weer vrij man...