Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Ik reken nergens meer op
Maar snap de lol van het trainen niet als je nooit meer gaat starten
Dus wie weet
denisesilver schreef:Ach, misschien dat deze ook wel doorgaat naar Anne. Wie zal het zeggen
Citaat:Anky heeft alles gewonnen wat er te winnen valt
Dan snap ik dat ze een andere discipline kiest of lekker buiten gaat rijden, maar niet dat ze van een paard met veel potentie alleen korte filmpjes schiet. Ik ging starten of ik gunde hem aan een ander die dat wel doet
[***] schreef:Ik reken nergens meer op
Maar snap de lol van het trainen niet als je nooit meer gaat starten
Dus wie weet
[***] schreef:Ja maar Sinne we hebben het hier over Anky niet over jou?!
Cowgirl: het is niet haar paard, ze zou hem in de sport uitbrengen voor de eigenaar. Genoeg berichten van terug te zoeken in de jaren dat hij al bij haar staat. Ik had hem allang opgehaald Anky of niet en ergens anders neergezet
Het is een goedgekeurde dekhengst waar mensen in het verleden dekgeld voor betaald hebben en zodoende ook geïnvesteerd hebben in zijn nafok. Het is dus geen wonder dat veel mensen een terugkeer in de sport zouden kunnen waarderen. Maar gezien de leeftijd van de hengst wordt dat wel steeds onwaarschijnlijker als hij nu niet een keer gestart wordt
Cowgirl: het is niet haar paard, ze zou hem in de sport uitbrengen voor de eigenaar. Genoeg berichten van terug te zoeken in de jaren dat hij al bij haar staat. Ik had hem allang opgehaald Anky of niet en ergens anders neergezet
Het is een goedgekeurde dekhengst waar mensen in het verleden dekgeld voor betaald hebben en zodoende ook geïnvesteerd hebben in zijn nafok. Het is dus geen wonder dat veel mensen een terugkeer in de sport zouden kunnen waarderen. Maar gezien de leeftijd van de hengst wordt dat wel steeds onwaarschijnlijker als hij nu niet een keer gestart wordt
[***] schreef:Ik niet
Als het om hoe gelukkig het dier is gaat dan zou hij vast blijer zijn in de wei met soortgenoten ipv als sportpaard
Een fokmerrie heeft wat dat betreft een leven dat heel dicht bij de natuurlijke behoeftes van een paard staat
Maar het is idd duidelijk dat jullie het niet snappen
_San87_ schreef:Ik vind t gewoon heel zonde dat zo'n goede hengst stilletjes van t toneel lijkt te verdwijnen...