Ik hoop toch echt dat ze nog duidelijkheid gaat krijgen over haar pony/ paard...vreselijk die onzekerheid.
Susanne
Geplaatst: 24-06-19 10:11
Tjee wat een bizar verhaal! Arm dier en arme eigenaar Wát een nachtmerrie.
Doet me een beetje denken aan de (bejaarde) hond die hier niet ver vandaan in de duinen vermist is, inmiddels al bijna een half jaar. Die werd wel af en toe gezien bij schemering. Beestje woonde daar ook gewoon in de buurt. Is nog altijd niet terug, ik vind dat ook zo’n bizar verhaal. Slopend voor de eigenaar.
Echt verschrikkelijk voor dat meisje, als ik terugdenk hoe gek ik met mijn paardje was op die leeftijd... Nu nog steeds natuurlijk maar is toch anders. Heel zielig, hij is ondertussen toch al een aantal maanden weg dus ik vrees ervoor of hij ooit nog terug thuis zal komen.
Elke keer als ik dit topic open hoop ik op nieuws. Goed of slecht. Maar je wilt als eigenaar toch weten wat er gebeurt is. Maar heb er een hard hoofd in dat de pony nog gevonden word.
KenJeMe
Geplaatst: 26-08-19 10:24
Bijna 3 maanden verder alweer. En nog steeds geen spoor van die pony. Bizar.....
Geloof ook niet dat er nog actief gezocht wordt. Pony zal "afgeschreven "zijn. Taai voor de eigenaresse, niet te weten wat er gebeurd is, maar helaas de realiteit.
Danielleeee_
Geplaatst: 26-08-19 20:33
Pff heftig zeg, voor altijd in onzekerheid leven. Is hij dood, is hij meegenomen, leidt hij nu een leven bij een ander persoon? Heel naar zeg en ontzettend sneu voor haar
Kymalin
Geplaatst: 09-10-19 16:09
Ik ben benieuwd.... op de Facebook pagina van de 3 vijvers staat dat de vermiste pony Black is gevonden en dat later meer informatie volgt.