Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lukka63 schreef:ik volg ook ,echt heel gaaf .
wat ik me af vraag gebruiken de ruiters eigen zadels ?
Citaat:Zoals Frederique al aangaf: 85kg INCLUSIEF kleding; exclusief kleding en spullen in de zadeltas. Zadels komen overigens van Franco C Saddlery in Zuid Afrika vanaf 2014. Dit is een beetje endurancezadel meets Westernzadel en weeg een kilo of 3. Ik had zelf fenders mee genomen en had geen enkel probleem met het zadel, maar ik ben dan ook een enduranceruiter dus ben bekend met dit soort zadels.
corine1981 schreef:Om die 3e foto was nogal wat ophef las ik op fb.
Veel mensen dachten dat een merrie met veulen ingezet werd voor de race.
Uiteindelijk bleek het een nogal stoute ruin te zijn die veel bokte en struikelde over de lijn waaraan de paarden (en ook het veulen) vastgebonden stonden.
corine1981 schreef:Om die 3e foto was nogal wat ophef las ik op fb.
Veel mensen dachten dat een merrie met veulen ingezet werd voor de race.
Uiteindelijk bleek het een nogal stoute ruin te zijn die veel bokte en struikelde over de lijn waaraan de paarden (en ook het veulen) vastgebonden stonden.
safina schreef:Ik vind de verslagen ook erg leuk om te lezen!
Maar wat zien die rijders er afgemat uit zeg! Wow! Heftig hoor! (Ik zou zoiets best willen doen.... Maar dan op z’n janboerenfluitjes. Elke dag een stukkie rijden, op een braaf paard dat je gewoon kunt zadelen en waar je niet vanaf gebokt wordt, genieten van de omgeving, picknicken onderweg en dan ‘s avonds een onderkomen waar ik me lekker kan douchen, een goede maaltijd krijg en een heerlijk bed.)
safina schreef:Ik vind de verslagen ook erg leuk om te lezen!
Maar wat zien die rijders er afgemat uit zeg! Wow! Heftig hoor! (Ik zou zoiets best willen doen.... Maar dan op z’n janboerenfluitjes. Elke dag een stukkie rijden, op een braaf paard dat je gewoon kunt zadelen en waar je niet vanaf gebokt wordt, genieten van de omgeving, picknicken onderweg en dan ‘s avonds een onderkomen waar ik me lekker kan douchen, een goede maaltijd krijg en een heerlijk bed.)