Dors04 schreef:Ik denk dat Edward inmiddels is gedaald naar een 8e of 9e plek, weet iemand dat?
https://www.rio2016.com/en/equestrian-d ... prix-day-2
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dors04 schreef:Ik denk dat Edward inmiddels is gedaald naar een 8e of 9e plek, weet iemand dat?
manubres schreef:Ik vind eigenlijk dat er tot nu toe weinig echt goede/mooie piaffes geweest zijn...is het echt zo moeilijk om het paard meer van de grond te laten komen?...sorry, ben nooit zover gekomen...
Floor_x schreef:Pfff beetje overgewaardeerd, de proef van Carl.
En kunnen ze de regisseur misschien vervangen voor iemand die wél weet hoe de sport werkt en wat men wil zien?
De uitgestrekte draf/galop zien we van voren, de appuyementen van opzij en het achterwaarts een close-up van de ruiter
En kunnen ze de regisseur misschien vervangen voor iemand die wél weet hoe de sport werkt en wat men wil zien?
De uitgestrekte draf/galop zien we van voren, de appuyementen van opzij en het achterwaarts een close-up van de ruiter