jury B is voor alle combinaties streng geweest, altijd lager dan de rest.
Behalve voor de braziliaan (die witte met de nek), die kreeg 66 van jury B terwijl de rest allemaal
lager had

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eloya schreef:vind de stream wel slecht van de nos, heel veel storing.
Had iets beter verwacht nu ze het steeds zo aanprijzen op tv. op tv wordt helaas nergens dressuur uitgezonden
Roodvos schreef:Selka schreef:Snap alleen echt niet dat er zo weinig mensen zitten.. London was in mijn geheugen stampvol.
Landenwedstrijd hè. Dat was in Caen ook lang niet vol.
Lange zit, veel gemiddelde ruiters. Is echt voor de liefhebber.
En in combinatie met dure kaarten begrijp ik het wel.
Is tegenwoordig met live stream ook beter thuis vanaf de bank te volgen.
Kür is meestal volledig uitverkocht.
terpentijn schreef:Waar vind je dat livestream gedoe? Ik kan niks zien via gewone televisienetten.
Nies_ schreef:Eloya schreef:vind de stream wel slecht van de nos, heel veel storing.
Had iets beter verwacht nu ze het steeds zo aanprijzen op tv. op tv wordt helaas nergens dressuur uitgezonden
Op TV wordt sowieso niks uitgezonden wat ik wil zien en ik moet zeggen dat ik die studio NOS ook maar irritant vind. Kijk het meest op de BBC of Sporza
Ga eens kijken of ik de PS4 aan de gang krijg!
manubres schreef:Ik vind het toch wel apart dat er zoveel onder de 70% scoren, bij ons is het toch zo dat je niet eens mag deel nemen als je niet boven de 70% scoort??
EarthFocus schreef:Ik kan echt nergens een startlijst met tijden vinden????
Heeft iemand die of is die er überhaupt niet en zit ik straks gewoon een uur naar bloemetjes en trekkers en poepscheppers te kijken?
Want als dat zo is heb ik wel betere dingen te doen hahaha.
Bloodymary schreef:Chabliss schreef:ik zit ff naar de scores te kijken...
jury B is voor alle combinaties streng geweest, altijd lager dan de rest.
Behalve voor de braziliaan (die witte met de nek), die kreeg 66 van jury B terwijl de rest allemaal
lager had
En uit welk land komt jury B?
_xDyan schreef:manubres schreef:Ik vind het toch wel apart dat er zoveel onder de 70% scoren, bij ons is het toch zo dat je niet eens mag deel nemen als je niet boven de 70% scoort??
Maar misschien zijn dit dan de beste ruiters uit die landen...
Queen123 schreef:manubres schreef:Ik vind het toch wel apart dat er zoveel onder de 70% scoren, bij ons is het toch zo dat je niet eens mag deel nemen als je niet boven de 70% scoort??
Nee klopt, bij ons komen mensen pas in het Olympisch kader als je 3x boven de 71% hebt gescoord. Maar Nederland is natuurlijk wel een land waarin op veel hoger niveau wordt gereden als in andere landen, dus de scores zijn niet echt te vergelijken denk ik.
Daarnaast zijn dit pas de eerste ruiters van ieder team. Die scoren meestal het laagst van de vier ruiters uit het team, dus dat betekent dat er waarschijnlijk steeds hogere scores gereden zullen gaan worden.
Nils_010 schreef:Nies_ schreef:Op TV wordt sowieso niks uitgezonden wat ik wil zien en ik moet zeggen dat ik die studio NOS ook maar irritant vind. Kijk het meest op de BBC of Sporza
Ga eens kijken of ik de PS4 aan de gang krijg!
Even bij de multimedia de nieuwe nos app downloaden die wijst zichzelf, je kunt alle live streams van de nos zo kijken van paardensport tot handboog schieten