Vanaf nu verkrijgbaar: unieke Bokt.nl fleecedeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 20:36

Ik ben ook tevreden dus van mij mag ook €5 naar Brooke!
Ik ben Marlies Trap trouwens. :')

Duality

Re: Vanaf nu verkrijgbaar: unieke Bokt.nl fleecedeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 02:14

Ik zit momenteel in london en heb net gezien dat er gebeld is deze heb ik helaas net gemist (heb mijn telefoon voornamelijk uit staat hier maar heb nu ff de tijd om op de wifi van het hotel te zitten)

Maar ondanks dat ik ietwat teleurgesteld ben met de deken omdat de mijne wel singels heeft ga ik hem niet terugsturen, vind 5 euro naar brooke een mooier initatief en dan moet madame paard het maar doen met de singels.

Nette oplossing en complimenten dat jullie er leer uit trekken en jezelf verbeteren!

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 09:09

Ik ben ook gebeld. Heel; netjes :j Ook namens mij 5 euro

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:59

Ik ben gister gebeld, maar foon heeft kuren.. Dus ik heb terug gebeld.. Ook namens mij is er € 5,- naar Brooke gestort.. Ik ben super tevreden..

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 20:09

Ik moet toch ook zeggen dat ik het jammer vind dat er zoveel variatie bleek in de dekens. Ik had op HE de deken gezien en die had singels. De mijne niet. En dat er daarnaast nog weer andere uitvoeringen in de omloop zijn vind ik ook jammer. Aan de andere kant kan ik mee voorstellen dat CM misschien overrompeld is door het animo en dat er daardoor noodsprongen zijn gemaakt.

Maar: ik ben ook gebeld en toen ik aangaf dat ik het jammer vond dat er geen singels aan zaten, zoals ik wel verwacht had, bood Herman meteen aan om een losse dekensingel kostenloos op te sturen. Kijk, dat is dan weer topservice! +:)+

Al met al ben ik blij met de geboden oplossingen, én een prachtige blauw Boktdeken. Ik ben blij :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:29

Ik ben vandaag ook teruggebeld en hij had mijn foto al gezien maar wilde het toch nog even na vragen. :D Ook namens mij gaat er €5 naar Brooke. :D

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:40

Maandag en dinsdag goed telefonisch contact gehad met Country Mill, mijn deken was helaas kwijt geraakt bij de post.
Maar net stond de GLS aan de deur met een nieuwe deken :D , vanmiddag even passen maar ik verwacht dat hij goed zal zijn.

Dus namens mij mag er dan ook 5,- gedoneerd worden, ben heel blij dat het zo goed is opgelost +:)+ .

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 14:29

Yes pakketje is net bezorgd!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 14:30

Wanneer komt de webshop met petjes en zadeldekjes? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 14:40

Als Bokt vinden we het enorm leuk dat jullie allemaal een deken hebben gekocht. En natuurlijk vinden we het erg fijn dat jullie deze ook, ondanks misschien niet altijd 100% tevredenheid, houden. Ook zijn we erg blij met het fijne contact dat we met de Country Mill hebben (mede daardoor kon ik jullie behoorlijk snel informeren). Dat de Country Mill per verkochte deken €5 overmaakt, is een erg mooi initiatief.

Omdat wij dit initiatief en de samenwerking met de Country Mill en het feit dat jullie zoveel dekens hebben gekocht zo waarderen, hebben we besloten het bedrag dat de Country Mill gaat overmaken aan Brooke Hospital te verdubbelen. :)

Uiteraard zullen we hier even laten weten hoeveel er uiteindelijk naar Brooke gaat! :j

We willen jullie allemaal heel veel plezier wensen met de deken en we hopen nog veel meer foto's te zien!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 14:49

Nou Arabesk de anti deken bokker mét bokt deken _O- dat moet wel een mooie foto worden :D. Alle eer voor jullie dat het júllie gelukt is om me een deken aan te smeren :') :') :')

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 16:16

Petjes zijn er al hoor Arabesk :))

Wat goed Jessica +:)+

Ik heb nog steeds niets gehoord overigens. Wel besteld, mail teruggestuurd met info en betaald. Ik zag wel dat het de 22e pas is afgeschreven. Dus ik ga er vanuit dat het nog komt :j
Zo niet, dan bel ik volgende week zelf wel even.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 16:22

Arabesk schreef:
Wanneer komt de webshop met petjes en zadeldekjes? :D

Ehmm...nou ik denk dat we eerst maar eens even goed gaan kijken hoe we in het vervolg om kunnen gaan met supermegaenorm meer bestellingen dan verwacht. :+ Maar we willen zeker kijken of en hoe en wat we eventueel meer kunnen gaan doen. :j

Er zijn inderdaad wel petjes, maar (nog) niet te koop voor gebruikers. :)

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 16:37

De supermegaenorm veel bestellingen komen natuurlijk ook omdat we als trouwe bokkers eindelijk merchandise konden bestellen :D Ik denk dat bij eventuele zadeldekjes er weer een stormloop ontstaat. Super positief voor bokt lijkt me, want jullie mogen van mij best een centje verdienen.

Ik vind alles super netjes afgehandeld, zowel vanuit Country Mill als vanuit Bokt.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 16:42

Dekjes zouden inderdaad ook een goede zet zijn!
Maar dan wel ook shet maatjes O:) .

Super initiatief trouwens dat Bokt het bedrag voor Brooke Hospital gaat verdubbelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 16:44

Dekjes hebben we al wel eens even kort naar gekeken, nadeel is dat dat best duur wordt. Je wil een kwalitatief goed dekje en het moet geborduurd worden (een print lukt niet op het hobbelige oppervlak van een dekjes). Dat is best kostbaar en de vraag is of daar dan voldoende animo voor is. Maar ik zal het zeker nog even meenemen in het of, wat en hoe. :)

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:12

Nou als ik bereid ben een nutteloze deken aan te schaffen, denk ik dat de rest ook wel een relatief duur dekje wil met bokt. Met als optie je boktnaam op de andere zijde ofzo haha

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:15

Maar dan graag ook westernpads en dekjes voor boomloos! <<) O:)

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:49

Jessica schreef:
Dekjes hebben we al wel eens even kort naar gekeken, nadeel is dat dat best duur wordt. Je wil een kwalitatief goed dekje en het moet geborduurd worden (een print lukt niet op het hobbelige oppervlak van een dekjes). Dat is best kostbaar en de vraag is of daar dan voldoende animo voor is. Maar ik zal het zeker nog even meenemen in het of, wat en hoe. :)

Je had op horse event een stand de terplekke een naam of iets borduurde. geloof dat dat maar 35 euro was. Vind ik nog wel betaalbaar hoor.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:23

Rije schreef:
Maar dan graag ook westernpads en dekjes voor boomloos! <<) O:)

Dit dus..

Hoeveel dekens zijn er eigenlijk besteld??

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:24

En ik denk dat als je een hele stapel in een keer laat borduren er vast wel iets mogelijk is met de prijs. Maar dan zal je wel bij een grote firma moet zijn die aan staffelprijzen doet. Het lijkt mij iig erg leuk.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:38

Over de deken zelf ben ik ook absoluut tevreden, begrijp me niet verkeerd, ik vind het jammer hoe het qua contact is verlopen en verder qua verscheidenheid in dekens. Maar, echt super netjes dat ze belde. Ondanks dat ze de eerste keer ongelegen belde, belde ze de dag daarop terug. +:)+

Ik heb overigens wel aangegeven dat de dekens kleiner uitvallen, zijn billen zijn buiten boord, maar dat is geen probleem. :j

Ik ben overigens wel héél nieuwsgierig naar het aantal verkochte dekens.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:54

KimD schreef:
Over de deken zelf ben ik ook absoluut tevreden, begrijp me niet verkeerd, ik vind het jammer hoe het qua contact is verlopen en verder qua verscheidenheid in dekens. Maar, echt super netjes dat ze belde. Ondanks dat ze de eerste keer ongelegen belde, belde ze de dag daarop terug. +:)+

Ik heb overigens wel aangegeven dat de dekens kleiner uitvallen, zijn billen zijn buiten boord, maar dat is geen probleem. :j

Ik ben overigens wel héél nieuwsgierig naar het aantal verkochte dekens.

Kleiner ja? bij mij valt ie juist groter dan al mijn andere zweetdekens.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:03

Hier valt hij ook groter :) .

Heb hem even heel snel gepast, maar het was eigenlijk al te donker haha.
Betere foto volgt nog.
Afbeelding

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:17

Jessica schreef:

Niet de eerste keer dat ik het zeg, maar maak zo'n patch met geborduurd logo (liefst nog in een paar verschillende maten) en wij naaien ze wel op onze dekens, dekjes, bodywarmers, etc.