Ik ben Marlies Trap trouwens.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:Wanneer komt de webshop met petjes en zadeldekjes?
Jessica schreef:Dekjes hebben we al wel eens even kort naar gekeken, nadeel is dat dat best duur wordt. Je wil een kwalitatief goed dekje en het moet geborduurd worden (een print lukt niet op het hobbelige oppervlak van een dekjes). Dat is best kostbaar en de vraag is of daar dan voldoende animo voor is. Maar ik zal het zeker nog even meenemen in het of, wat en hoe.
KimD schreef:Over de deken zelf ben ik ook absoluut tevreden, begrijp me niet verkeerd, ik vind het jammer hoe het qua contact is verlopen en verder qua verscheidenheid in dekens. Maar, echt super netjes dat ze belde. Ondanks dat ze de eerste keer ongelegen belde, belde ze de dag daarop terug.![]()
Ik heb overigens wel aangegeven dat de dekens kleiner uitvallen, zijn billen zijn buiten boord, maar dat is geen probleem.![]()
Ik ben overigens wel héél nieuwsgierig naar het aantal verkochte dekens.
Jessica schreef:Dekjes hebben we al wel eens even kort naar gekeken, nadeel is dat dat best duur wordt. Je wil een kwalitatief goed dekje en het moet geborduurd worden (een print lukt niet op het hobbelige oppervlak van een dekjes). Dat is best kostbaar en de vraag is of daar dan voldoende animo voor is. Maar ik zal het zeker nog even meenemen in het of, wat en hoe.