Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eifelopfok schreef:Goh..... dit werd er toen gezegd:
Wij kunnen je verzekeren dat First nooit meer als fokmerrie zal worden ingezet. De Stichting werkt met een adoptieprogramma, maar deze paarden zullen er voorlopig niet voor in aanmerking komen, omdat wij ze eerst hun verdiende rust willen bieden. Mochten wij First ooit klaar vinden voor adoptie, dan zal dit gaan volgens onze reguliere (en strenge) adoptieproces. Het paard blijft hierbij te allen tijde eigendom van de Stichting. Hopelijk hebben we je hiermee voldoende geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Stichting Paardenopvang Amsterdam
Ragdollcat schreef:Zolang er nog idioten zijn die erheen gaan om op ze te gaan rijden en dus betalen en meehelpen met het verzorgen............ dan blijft deze ellende bestaan................
Doneer niets, en ga er niet meer heen om mee te helpen en ga er niet betalen om ze te mogen rijden en te verzorgen of weet ik veel wat............dan is de pret heel snel afgelopen.
Want in dr eentje is het niet te doen en zonder geld is er geen bestaansrecht...
Bekapping schreef:Vergeet niet dat de SPIN en de Dierenbescherming zelfs hebben meebetaald om deze paarden te kunnen kopen.slechte zaak dat deze beide partijen er ook niet meer op reageren.
Eifelopfok schreef:En vergeet omroep Piep niet.....
Maarja, ik geloof inderdaad dat er weinig te doen is tegen wat er gebeurd is. Anders was het toch al lang gedaan? Ben het ermee eens dat de beste remedie is om de boel te negeren en niet (mee) te helpen. Maarja dat is in het verleden ook op deze manier zo gegaan... Blijf het wel bizar vinden dat mensen die zogenaamd het belang van de paarden voorop stelden, eigenlijk nog veel erger zijn dan de mensen waar de paarden voor/van gered zijn.
mallebabe schreef:Misschien dat het eens in de openbaarheid moet wat de werkelijke reden van de sluiting was van de opvang, tekort aan donateurs hebben heel veel stichtingen. Dat de financiën niet de echte oorzaak waren, blijkt nu achteraf.
Bekapping schreef:Van het volgende bericht schrik ik ook weer héél erg,en ik snap er steeds minder van.
Mevr.P is de nieuwe hoefsmid bij Manege de Jong,zij bekapt de manegepaarden.
Kan dat nou zomaar?
Dat is toch niet goed voor de paarden,of ben ik nou gek?
lastig schreef:Bekapping schreef:Van het volgende bericht schrik ik ook weer héél erg,en ik snap er steeds minder van.
Mevr.Polman is de nieuwe hoefsmid bij Manege de Jong,zij bekapt de manegepaarden.
Kan dat nou zomaar?
Dat is toch niet goed voor de paarden,of ben ik nou gek?
Bij de opvang zelf werden de paarde toendertijd gedaan door 12 jarige meisjes..weinig verschil toch
Ragdollcat schreef:Schandalig zeg, maar ja zolang er geld gegeven worden en er mensen heen gaan...........houdt het in stand.