Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:Ik probeer mensen voor een miskoop te behoeden...?
Dat jij het paard wilt kopen omdat je het kent is iets heel anders dan iemand die hier een foto ziet en uit medelijden gaat bieden zonder ook maar iets van het paard af te weten.
Ik verbaas me er al over dat de meesten hier niet eens de bokbenigheid van de vos opvalt, terwijl de meesten hier toch paardenmensen zijn.
anneliesdj schreef:Ik heb het nog nooit zo erg gezien en dan zie ik hier mensen vragen stellen wat er mis is met het paard, waarom die voor zo weinig weg gaat, dat die wel 20000 op gaat brengen enz.
Ja dan zie ik over een paar weken alweer topic's verschijnen over watvoor rommel bva verkoopt.
Scheelt dat de gemiddelde bokker (hopelijk) niet zoveel geld te besteden heeft
anneliesdj schreef:Ik probeer mensen voor een miskoop te behoeden...?
Dat jij het paard wilt kopen omdat je het kent is iets heel anders dan iemand die hier een foto ziet en uit medelijden gaat bieden zonder ook maar iets van het paard af te weten. Mensen horen het woord veiling en denken een koopje te scoren terwijl ze niet eens weten wat een normale prijs is voor zo'n paard.
Ik verbaas me er al over dat de meesten hier niet eens de bokbenigheid van de vos opvalt, terwijl de meesten hier toch paardenmensen zijn.
Merell123 schreef:Zag op FB dat de partij voor de dieren een plan aan het maken is om op de paarden (zoals doortje) te bieden om de prijzen in ieder geval boven de slachtprijs te krijgen.. (En als ze een 'winnend' bod hebben, zijn er ook mensen met plekjes voor de paarden)
vencedor schreef:Heeft een paard dat kei rot is plezier? Ik vraag het me af.. maar he je bent dan wel een "redder"