little_king schreef:Zoals ik al aangaf is overal het probleem dat er niet gedaan wordt wat er gezegd wordt.
Ook hier moet je vaker dan 1 keer gaan kijken op diverse tijden, zodat je meer mensen spreekt en ook zelf ziet wat er die tijden met de paarden gebeurt.
Dus nee jullie zijn niet de enige die op moeten letten voordat je verhuisd.
Als jullie naar het oosten rijden zien jullie land en denken meteen, land voor paarden.
Zo is de werkelijkheid niet.
Gras is voor de koeien, zowel voor te laten grazen als voor de voordroog.
Akkers is voor veevoer of tarwe, bieten, noem maar op.
Maar jullie denken meteen oh geen randstad, geen asvalt, dus die mensen hoeven geen moeite te doen.
Onzin dus.
Nog een keer, hier rijd je 10 stallen zonder weidegang voorbij voordat je er 1 hebt met weidegang.
25 kilometer voor stalling ben ik niet vies van, ik zeur dan niet over dat het te ver is.
Dat heb ik over voor mijn dier.
Het is niet dat er in het westen geen stalling te krijgen is, zie de meerdere maar die reageren dat het wel kan, zoals mamamier.
Maar het is de instelling die het niet mogelijk maakt.
De egoïstische ik die het belang van ik voor het belang van het paard zet.
En persoonlijk heb ik daar een hekel aan. Kun je een dier niet huisvesten naar diens behoefte, paard, ezel, hangbuiskzwijn, hond, giraffe of zebra, koop het dan niet.
En het erge is dat daar een discussie over moet zijn, terwijl het eigenlijk gewoon normaal zou moeten zijn.
En dan noem je mij 12, ik ben een stuk volwassener dan de kindjes die stampvoeten en denken als een penny alles te moeten hebben en de realiteit niet zien. Beter gezegd, niet willen zien. De realiteit dat hun geliefde hobby dier wordt gehouden als het bio industrie varken.
De Randstad is groot, mamamier zit hier 50 km vandaan, het verschilt per regio enorm. Hoeveel boeren hier de afgelopen jaren niet van hun grond afgezet zijn....
Nee daar wordt het aanbod niet beter van