Merel Blom al enkele uren vast op Franse snelweg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Re: Merel Blom al enkele uren vast op Franse snelweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 08:59

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 10:59

Paard betreft overigens Analyze This. Zal er vast (en hopelijk) gauw weer bovenop zijn.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 11:56

Duhelo schreef:
Samo schreef:
Jeetje wat een pech zeg! Wat fijn dat er al wat hooi is geregeld. Hoop dat ze snel weer kunnen rijden!
Mijn vader staat vast in dezelfde file (koeriersbedrijf), stuurde hem dit bericht door en kreeg terug dat hij op hetzelde punt vast stond.

Gelukkig zijn ze uiteindelijk weer thuisgeraakt.
Mijn stiefvader (ook koerier) stond er ook tussen. Was maandagochtend om 16 uur vertrokken, en is woensdagochtend om 9.00 terug thuis geraakt.
Heeft van dinsdagmorgen 3 uur tot woensdagmorgen 7 uur vastgestaan. (zonder eten,drinken of dekens, hulpdiensten gingen komen met proviand en dekens werd verteld, maar zijn gewoon nooit afgekomen)

Dat is gewoon levensgevaarlijk -O- , hoop dat er geen mensen door de slechte hulp in problemen zijn geraakt?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 11:59

Alstie een sportpaard was geweest, dan was het wel geregeld :j
:D

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 12:03

Smolders heeft paarden ook weer op de vrachtwagen en is opweg naar huis.

Eind goed al goed hopelijk!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 18:06

Stond nog een stuk over in de volkskrant + het trailer verhaal, trailer die net gearriveerd was toen de boel in beweging kwam.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 21:42

Kahawa schreef:
Duhelo schreef:
Samo schreef:
Jeetje wat een pech zeg! Wat fijn dat er al wat hooi is geregeld. Hoop dat ze snel weer kunnen rijden!
Mijn vader staat vast in dezelfde file (koeriersbedrijf), stuurde hem dit bericht door en kreeg terug dat hij op hetzelde punt vast stond.

Gelukkig zijn ze uiteindelijk weer thuisgeraakt.
Mijn stiefvader (ook koerier) stond er ook tussen. Was maandagochtend om 16 uur vertrokken, en is woensdagochtend om 9.00 terug thuis geraakt.
Heeft van dinsdagmorgen 3 uur tot woensdagmorgen 7 uur vastgestaan. (zonder eten,drinken of dekens, hulpdiensten gingen komen met proviand en dekens werd verteld, maar zijn gewoon nooit afgekomen)

Dat is gewoon levensgevaarlijk -O- , hoop dat er geen mensen door de slechte hulp in problemen zijn geraakt?

Blijkt dat er een aantal mensen wel proviand kregen, maar de meeste niet.
Zover we weten zijn er geen mensen in de problemen geraakt, gelukkig! Maar ik vind het ook baggere hulp, voor hetzelfde geld lig je daar dood te vriezen ...

Cer schreef:
Alstie een sportpaard was geweest, dan was het wel geregeld :j
:D

dan had die idd wel hooi gekregen :P