beetje meer kleur was leuker geweest.
Ook op mobiel vind ik het niet zo fijn..
Maar misschien is het wel wennen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline schreef:Hoe vinden jullie het 'Live' venster Londen 2012, zo tijdens de wedstrijd?
Bluem schreef:Eline schreef:Hoe vinden jullie het 'Live' venster Londen 2012, zo tijdens de wedstrijd?
Over het algemeen hoeft die kader voor mij niet.Ik hoef niet elk nieuwtje op een wedstrijd te weten en/of te kunnen volgen, aan de nieuws-items heb ik ruim voldoende. Dus dan zie ik liever daar terug meer ruimte voor, als voor dit extra kader. Vroeger zag je heel snel omwille van de grootte welk artikel je mogelijk interessant vond, nu is dat ook weer een stuk minder het geval.
Bluem schreef:Eline schreef:Hoe vinden jullie het 'Live' venster Londen 2012, zo tijdens de wedstrijd?
Over het algemeen hoeft die kader voor mij niet.Ik hoef niet elk nieuwtje op een wedstrijd te weten en/of te kunnen volgen, aan de nieuws-items heb ik ruim voldoende. Dus dan zie ik liever daar terug meer ruimte voor, als voor dit extra kader. Vroeger zag je heel snel omwille van de grootte welk artikel je mogelijk interessant vond, nu is dat ook weer een stuk minder het geval.
Nooor_ schreef:Ik vind het erg vervelend dat de reclame nu tussen de berichten is ipv bovenaan de pagina. Ik denk steeds dat ik al bij het laatste bericht zit terwijl er nog vanalles achteraan komt (;
en het witte vlak bovenaan de pagina vind ik ook erg leeg. Dus ik zou de reclame liever gewoon bovenin hebben en niet tussen de berichten.
Verder vind ik de nieuwe header wel heel mooi