Nieuw design voor Bokt.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 18:40

IK vind het niet zo mooi :n *mijn mening*
beetje meer kleur was leuker geweest.

Ook op mobiel vind ik het niet zo fijn..

Maar misschien is het wel wennen.

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 18:47

Wat was er eigelijk mis met hoe bokt er eerst uitzag?
Ik bedoel ik zag 0 redenen om het te veranderen en ik vind het ook geen fijne veranderen en dan met name het nieuwsoverzicht vind ik erg k.u.t. om het nieuws duidelijk te lezen :n .

Lizaa01

Re: Nieuw design voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:31

Ik moet zeggen dat ik het wel mooi vind zo,
ik vind m wel overzichtelijk :)

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:33

Heb het even een dagje uitgeprobeerd en hier valt aan te wennen.
Vind het trouwens fijn dat de overgang niet in 1x is. Maar dat sommige dingen nog gewoon 'oud' zijn. Kun je er een beetje wegwijs mee raken.
Vind de frontpage wel heel erg wit. Misschien iets meer boktblauw in terug laten komen?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:34

Ik vind 'm helaas niet fijn werken...
Had graag de echte nieuwsitems bovenaan blijven zien....

Verder ziet het er qua style wel leuk uit.. alleen vind het gewoon niet handig opgezet.

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:35

Misschien gelijk de zoekfunctie verbeteren? Zodat het zoeken in bepaalde fora makkelijker wordt.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:37

Moon schreef:
Misschien gelijk de zoekfunctie verbeteren? Zodat het zoeken in bepaalde fora makkelijker wordt.

en overzichtelijker, zodat je niet de zelfde topic's krijgt, etc

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:37

Het is even wennen :)
Zou het fijn vinden als "eigen berichten" zijn oude vertrouwde plekje weer terug krijgt, vlak boven de berichten (boven "ga naar pagina .."). Nu moet ik steeds een stuk hoger klikken, ergonomisch gezien beetje irritant :P

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:57

Eline schreef:
Hoe vinden jullie het 'Live' venster Londen 2012, zo tijdens de wedstrijd?

Over het algemeen hoeft die kader voor mij niet. :o Ik hoef niet elk nieuwtje op een wedstrijd te weten en/of te kunnen volgen, aan de nieuws-items heb ik ruim voldoende. Dus dan zie ik liever daar terug meer ruimte voor, als voor dit extra kader. Vroeger zag je heel snel omwille van de grootte welk artikel je mogelijk interessant vond, nu is dat ook weer een stuk minder het geval.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:23

Bluem schreef:
Eline schreef:

Over het algemeen hoeft die kader voor mij niet. :o Ik hoef niet elk nieuwtje op een wedstrijd te weten en/of te kunnen volgen, aan de nieuws-items heb ik ruim voldoende. Dus dan zie ik liever daar terug meer ruimte voor, als voor dit extra kader. Vroeger zag je heel snel omwille van de grootte welk artikel je mogelijk interessant vond, nu is dat ook weer een stuk minder het geval.

Idem hier, ik volg de OS sowieso niet :)

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:28

Bluem schreef:
Eline schreef:

Ik ben het hier zo ongeveer mee eens. Ik vind het kader echt een leuk idee, maar dan moet het wel nuttig blijven. Ik vind toch dat er soms dingen voorbijschieten waarvan ik denk, mwah. Bijvoorbeeld 'Wat gedraagt Uzzo zich BRAAF'.. Tsja, leuk om te weten. :+

Het idee is leuk, maar de uitvoerig mag iets beter naar mijn idee. Ik had het leuker gevonden als de tekst in dat venstertje iets minder kortaf was. Dat is ook leuker om te lezen als je de proef zelf gemist hebt.

Kan het niet zo goed verwoorden, hahah

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:33

Ik vind het erg vervelend dat de reclame nu tussen de berichten is ipv bovenaan de pagina. Ik denk steeds dat ik al bij het laatste bericht zit terwijl er nog vanalles achteraan komt (;
en het witte vlak bovenaan de pagina vind ik ook erg leeg. Dus ik zou de reclame liever gewoon bovenin hebben en niet tussen de berichten.
Verder vind ik de nieuwe header wel heel mooi :j

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:44

Ik merkte dat ik het op mobiel erg vervelend vind dat 'eigen berichten' en 'Actieve onderwerpen' boven elkaar staan, ook al heb ik een groot scherm op mijn telefoon ik klik met mijn dikke vingers elke keer de verkeerde aan

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 21:23

@daphnijntje; Wat is Internet Explorer een drama zeg :\ Schijnbaar is het zo dat bepaalde versies van Internet Explorer 8 kunnen crashen als je een achtergroundplaatje gebruikt. Het verloop + de lijntjes achter de header zijn een achtergrondplaatje dat wel eens problemen zou kunnen geven voor IE. Heb dat nu anders opgelost, met een beetje geluk zijn de crashes nu verholpen? Werkt het nu beter voor je?

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 21:23

Nooor_ schreef:
Ik vind het erg vervelend dat de reclame nu tussen de berichten is ipv bovenaan de pagina. Ik denk steeds dat ik al bij het laatste bericht zit terwijl er nog vanalles achteraan komt (;
en het witte vlak bovenaan de pagina vind ik ook erg leeg. Dus ik zou de reclame liever gewoon bovenin hebben en niet tussen de berichten.
Verder vind ik de nieuwe header wel heel mooi :j

Eens!

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 21:24

Bart, hoe zit dat met de postcode bij bokt-markt ? ligt dat aan mij ? of werkt dat niet ?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 21:32

@rOcky_lofz; Daar ben ik nog niet helemaal uit. Bij mij werkt het wel gewoon maar ik hoor van meer mensen dat ze ineens problemen hebben met het invullen van postcodes. Staat op de lijst :j

@EquiPhoto; ik kwam er net achter dat die banner op iedere pagina onder het eerste bericht stond op het Voorpagina Nieuws forum. Dat is nu aangepast, banner zou nu alleen op pagina 1 na bericht 1 moeten staan op dit forum. Op de rest van de site zie je na het eerste bericht geen banner (als je ingelogd bent).

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 21:35

Ik vind het niet 'bokt' meer. Erg jammer, maar daar valt zeker aan te wennen :)
Het enige wat ik vervelend vind is dat de home-pagina berichtjes (de laatst geposte) niet blijven staan.

Daarmee bedoel ik, dat als ik een bericht aan klik en weer terug ga naar de homepagina, er al weer nieuwe berichten staan hoewel ik het altijd fijn vindt om het lijstje af te gaan :)

volg je nog :))

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 22:01

Ik volg je nog :)
Wat je dan het beste kan doen is klikken met je scrollwheel. De topics worden dan geopend in een nieuw tabje :)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:03

oh slim! dankjewel :)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:03

Bart, had je nog gekeken naar mijn probleem? Ik heb IE 9.0 maar ik blijf het rechter stuk van de header door elkaar weergegeven krijgen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 22:05

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:13

Goeeed, laat maar zitten :') Mn engels is al slecht en ik weet nogal weinig over t technische :+

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:37

De Ipad vindt het niet zo leuk. Er staat veel door elkaar. Nu olympische logootjes door de tekst.

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:43

Oh, wat me net opvalt, bij de Wiki staat nog "inloggen" terwijl ik gewoon ben ingelogd (;