Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VinandoW schreef:Doe normaal!!! Wat een score! 88 procent
aslo schreef:Weet niet wie van jullie de andere combi's allemaal heeft zien rijden (ik wel), en dan staken ze er toch echt boven uit hoor. Bij het merendeel waren de piaffe's slecht, overgangen rommelig, pirouettes te groot, niet zitten e.d.
ceasario schreef:nuka schreef:als je vergelijkt met die andere duitse, is 88% niet zo gek, die had ruim 83% met heel wat meer foutjes, ze punten gewoon wat hoog
Dat wordt gewoon de Olympische kampioen...de rest heeft straks het nakijken..
ceasario schreef:aslo schreef:Weet niet wie van jullie de andere combi's allemaal heeft zien rijden (ik wel), en dan staken ze er toch echt boven uit hoor. Bij het merendeel waren de piaffe's slecht, overgangen rommelig, pirouettes te groot, niet zitten e.d.
En dan hebben we het nog niet over al die bokt-ruiters.
aslo schreef:Weet niet wie van jullie de andere combi's allemaal heeft zien rijden (ik wel), en dan staken ze er toch echt boven uit hoor. Bij het merendeel waren de piaffe's slecht, overgangen rommelig, pirouettes te groot, niet zitten e.d.
lucybakker schreef:Wat een gezeik weer over de LDR methode. Als een paard daar lichamelijk niet aan toen is accepteerd hij dat echt niet hoor! Vinden jullie de turnsters welke in een spagaat gaan liggen en zichzelf dubbel moeten vouwen om lenig te worden en dus topsport moeten leveren ook kindermishandeling?? Ik vind het fijn om te zien dat Rath en Totilas elkaar eindelijk begrijpen. Totilas oogt als een happy athlete en wat voelt het fijn om een lenig paard onder je reet te hebben welke je alle kanten op kunt buigen.....