purkie schreef:Abacab schreef:als we de lijn van het afgelopen jaar volgen dan verwacht ik dat Toot in Londen met een uitgestoken tong over de witte hekjes springt.
... dat zal PS deugd doen.
Ik zeg; Toot naar Sloothaak.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Esther_87_ schreef:Ben ik nou de enige die onpasselijk wordt van de verwijzingen naar de oorlog?
Het is allemaal heel verschrikkelijk enzo hoor, maar ik vind wel dat er hier een aantal mensen echt zwaar over de schreef gaan...Sommige uitdrukkingen kan je gewoon niet in zulke contexten gebruiken.
Lovely schreef:_Esther_87_ schreef:Ben ik nou de enige die onpasselijk wordt van de verwijzingen naar de oorlog?
Het is allemaal heel verschrikkelijk enzo hoor, maar ik vind wel dat er hier een aantal mensen echt zwaar over de schreef gaan...Sommige uitdrukkingen kan je gewoon niet in zulke contexten gebruiken.
Maar ja, heel paardenminnend Nederland (-/- een paar mensen) ligt aan de voeten van een Oostenrijkse wapenfabrikant.
Citaat:ik dus wel.... maar de wereld van het grote geld hangt aan elkaar van personen van twijfelachtig allooi, dat is niet uniek voor de paardenwereld.