ik vind het zo jammer dat in dit topic meer dan de helft van de berichten alleen maar bestaat uit 'moddergooien' naar elkaar. volgens een groot deel ligt het aan MAR, de andere geeft edward weer de schuld, of PS.. Maar worden we echt beter van dat afgunstige gedoe?

Oke, Totilas loopt niet zoals onder Gal. maar bedenk dat MAR een stuk minder ervaring heeft, onder druk staat en er misschien gewoon geen klik is. En dat heeft er niets mee te maken of hij wel of niet goed kan rijden, want ik denk dat 99,9% van de bokkers hier nooit zo ver zullen komen als hij, alleen maar smakelijk genieten als hij slecht presteert, wat een afgunst..
Ben bang dat ik hier ook weer een lading negatieve reacties op terug krijg, maar dat moet dan maar.

volgens mij ben ik een van de weinigen nog hier die het MAR gunt, en hoop dat die twee wat beter op elkaar ingespeeld zijn. Bij sommige combinaties duurt het gewoon wat langer, vind het jammer dat zoveel mensen meteen weer begint te roepen dat de ruiter absoluut niet kan rijden..