Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
setteke schreef:Hé Cassidy, was dus geen laatste opmerking
setteke schreef:[naam], de merrie's van Huertecilla krijgen een soort van de pil. Hoezo sprookjesland.
Dus dan ben ik klaar met natuurlijke behoeftes. Natuurlijke behoeftes zijn ook het voortbrengen van nageslacht.
Cassidy schreef:Ach, wat goed dat niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet?
Wie leeft er in een sprookjesland?
setteke schreef:Maar goed, Casidy nu je dus nog hier bent. Ik snap niets van je vorige bericht.
Is het feit, dat alles dus blijkbaar niet alles rozegeur en maneschijn is in Spanje, een recht om alles in NL af te branden? En heuglijke foto's van parende nitwits om zichzelf (eigenaar) te eleveren en om jezelf op de brede behaarde borst te kloppen?
Cassidy schreef:"de verzorging van paarden" ?
Definieer - objectief - "de verzorging van paarden".
Ik denk dat als je 100 mensen daarover gaat intervieuwen, je daar 100 verschillende antwoorden op gaat krijgen...
setteke schreef:[naam] schreef:die natuurlijke behoeftes.
Niks natuurlijks. Hij douwt er hormonen is, om te zorgen dat zijn kudde niet uitbreidt.
setteke schreef:[naam], dream on!
setteke schreef:Lovely schreef:Erfelijkheid speelt zeker mee, maar ook bijvoorbeeld maagproblemen. Paarden die buiten staan kunnen ook maagproblemen krijgen en vooral als ze in de winter op een weiland worden gehouden of hooi van de grond moeten eten. Wat veel mensen niet willen snappen is dat gras in de winter niet groeit en dat het niet voor niks is dat een weiland voor alle seizoenen geschikt is behalve voor de winter. Dat is dus ook een stukje natuur dat voortdurend door de natuur zelf zo geregeld wordt. Mensen die luisteren naar wat de natuur zelf te melden heeft, zetten hun paard niet de hele dat op een weiland in de winter.
Ja, ervaring hier. Maar dat hooi van de grond eten snap ik niet. Hoe kan daar een "stal"gebrek van komen?
Anoniem schreef:Dat heeft hij dan goed voor elkaar, de merries en hengst ook, wel de lusten en niet de lasten![]()
Ik denk dat HC het heel mooi verwoord heeft, die natuurlijke behoeftes.
Het voortbrengen van nageslacht is geen behoefte maar een gevolg van een behoefte.