Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annebe schreef:Hemeltje.. Arm kind!
Soms zien wij ze ook rijden, jong en dan geen cap op.
Als ouders heb naar mijn mening je kind deze verplichting mee te geven, dit had niet gehoeven. (hoe lullig het ook klinkt)
Bij deze wil wel iedereen die er betrokken is geweest, ouders, stalgenootjes, vriendinnen e.d. heel veel sterkte wensen met dit verlies.
annebe schreef:Je was er niet bij, je weet niet in hoeverre het dragen van een cap wel of niet het leven van dit meisje had kunnen redden, maar vindt het toch nodig de ouders indirect schuldig te verklaren aan de dood van hun eigen dochter? Lijkt mij niet geheel op zijn plaats hier.Als ouders heb naar mijn mening je kind deze verplichting mee te geven, dit had niet gehoeven. (hoe banketstaaf het ook klinkt)
saskiakefie schreef:Jolliegirl schreef:Zou jij misschien normaal kunnen reageren?
Kwetsend.
Ik blijf nog netjes.
Ik meld alleen dat dit een eye-opener moet zijn voor alle ruiters... dat men weer even gaat nadenken WAT de gevolgen kunnen zijn.
En lees vooral wat ik daarna schrijf, enkel medeleven en sterktewensingen.
Je moet niet alleen lezen wat je wilt lezen he om iemand proberen te pakken.
éérder in het topic, doe maar niet zo schijnhelig of je niks weet

ThePast03 schreef:Mijn excuses JG, ik wist niet dat het bericht verwijderd was.
Zullen we nu weer even stilstaan bij het overlijden van dit meisje. Beetje triest als een topic als dit uit de hand zou lopen.