Kelly_Taco schreef:bedankt voor de link!
het ziet er idd beter uit dan gisteren

M-A kijkt ook veel blijer nadat hij afgroet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Marjoow schreef:Verschil is hier wel, dat Edward veel meer ervaring heeft dan Rath, en dat Rath nog erg jong is
Ik ben het verder wel met je eens hoor, vind alleen dat je Edward en Rath op dit gebied niet echt kunt vergelijken
Kul als je vindt dat je op dit niveau mee kan doen moet je een grote jongen zijn. Ed heeft zichzelf naar de top moeten knokken kreeg geen gouden lepel mee, dat mag ook wel eens meegenomen worden.
Adil schreef:Marjoow schreef:Natuurlijk wil iedereen Toot zien! Maar ze moeten pas gaan denken aan een debuut wanneer ze er klaar voor zijn! Dat ze hun eerste debuut hebben verschoven, daar waren ze al fout, díe hadden ze al niet moeten plannen dan was er veel minder gespeculeer geweest.
Als Rath en Totilas volgend jaar waren gestart, en ze hadden dit met een verpletterende proef gedaan, had hij meer fans gehad. Geloof me.
Denk je echt dat Rath daar veel te zeggen heeft....?
vur schreef:Zo, nu zal ik ook eens een duit in het zakje doen. Ik vind een toptrainer iemand die een paard zo kan opleiden dat iedereen ermee weg kan rijden. Het kan toch niet zo zijn, dat iemand een paard zo africht dat een ander hem niet na kan rijden? Als Rath het niet voor elkaar kan krijgen, zegt dat toch ook wel wat over de manier waarop hij afgericht is denk ik zo. Als ik er zo naar kijk (en ik kan een GP proef ook goed beoordelen al zeg ik het zelf), dan rijdt Rath hem te voorzichtig. Hij zal hem meer aan elkaar moeten rijden, want Toot zal uit zichzelf niet in verbindingen en dus met ruggebruik gaan lopen. Altijd al een zwak punt van hem geweest en door de manier van rijden van Edward niet sterk verbeterd als je het mij vraagt. Daar hielp Edward hem ook verschrikkelijk mee, door hem goed kort in de hals en flink aan de hand te houden. Dus, een once in a lifetime combinatie? Mmmmm.
Maar goed, dat is mijn mening (voordat ik weer heel bokt over me heen krijg).
sarabande schreef:Je bedoeld kort, hij was het jongste internationaal startende paard ooit, de meeste komen pas met 12 jaar gemiddeld op dat niveau.
Aimee schreef:sarabande schreef:Je bedoeld kort, hij was het jongste internationaal startende paard ooit, de meeste komen pas met 12 jaar gemiddeld op dat niveau.
Is dat zo? Volgens mij scheelt het niet zoveel met een flink aantal grote dressuuriconen.
.
Citaat:Anky's come back in de wedstrijdring werd 2 uur voor haar start bekend, toen ze haar fans via twitter liet weten dat ze onderweg was naar een wedstrijd met Salinero.
De juryleden lieten er geen twijfel over bestaan dat ze erg blij waren om Anky en haar tweevoudig Olympisch Kampioen Salinero (Salieri x Lungau) terug in de ring te zien. Ze beoordeelden de proef van Anky met 77.80%
"77.80 procent. Ik ben heel blij voor de eerste keer weer." Postte ze op Twitter
Bron:
[VN] Anky weer gestart met Salinero en bereikt 77.80% in Schaijk
easygoing schreef:Met alle respect hoor maar als ruiter op dat niveau lijkt het me niet dat je door het stof zou moeten en die voeten kussen van eigenaren. Als je als zijnde topruiter niet eens meer je eigen gevoel mag volgen dan zou het voor mij heel snel ophouden.
Dan maar geen wereldwonder onder mn kont maar me eigen verloochenen zou ik nooit en te nimmer doen en al helemaal niet met de wetenschap dat als de eigenaar morgen anders beslist je het paard zomaar kwijt kan zijn.
Ayasha schreef:easygoing schreef:Met alle respect hoor maar als ruiter op dat niveau lijkt het me niet dat je door het stof zou moeten en die voeten kussen van eigenaren. Als je als zijnde topruiter niet eens meer je eigen gevoel mag volgen dan zou het voor mij heel snel ophouden.
Dan maar geen wereldwonder onder mn kont maar me eigen verloochenen zou ik nooit en te nimmer doen en al helemaal niet met de wetenschap dat als de eigenaar morgen anders beslist je het paard zomaar kwijt kan zijn.
Heb jij ooit voor iemand gereden?
Ayasha schreef:Neen want wij rijden ook paarden die bij ons kaliber horen en Rath rijdt een paard dat bij zijn kaliber hoort, ik vrees dat Rath te slikken heeft wil hij blijven rijden op Toot
Vergeet niet dat Rath een jonkie is.
horseyfries schreef:Ayasha en Easygoing, ik vind jullie discussie een beetje vreemd. Het is alsof jullie denken dat Matthias voor een vreemde eigenaar rijdt, terwijl natuurlijk zijn eigen (stief)moeder een groot aandeel in Totilas heeft. Wat natuurlijk een heel andere situatie is dan een stalruiter die voor een eigenaar paarden uitbrengt.