Edward Gal sluit een nationaliteitswissel niet uit *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:12

Moderatoropmerking:
Hierbij het verzoek om on topic te blijven en respectvol te discusseren. Het zou jammer zijn als er een slotje op dit topic moet worden gezet

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:25

Mmm.. Ik wist in mijn achterhoofd al dat het edward gal niet zou worden, maar de klap is er zeker.
Het zo zo raar beeld zijn iemand anders op totilas, en andere kür op muziek!
Naja ik zie het wel, ik hoop al met al dat het geen ruiter is die heel erg onrustig in zijn handen is.
En hoe dan ook zal het leven van die ruiter compleet veranderen.
Er zullen waarschijnlijk vele positiefe reacties uit duitsland komen maar ook zeer veel negatieve reacties en dan
is het de vraag of die ruiter zich staande weet te houden.
Ik denk dat ik nooit kan wennen aan het idee dat er iemand anders op zit, het is gewoon raar.

Nebron

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:27

Ik had het Edward zéker gegund als hij voor Duitsland toch op Totilas zou kunnen rijden maar had het héél jammer gevonden ;) Dus ik ben blij dat hij een ruiter heeft gevonden, ik denk ook dat het Rath wordt :+
Edward vindt heus wel een nieuwe topper! :D

ilse86

Re: Edward Gal sluit een nationaliteitswissel niet uit *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:29

De gouden combi zullen we niet meer zien, helaas. Maar Edward vindt wel een ander paard. En ik moet nog zien hoe toto het onder een andere ruiter gaat doen.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:31

Edje vind wel een nieuwe totilas!
Waarom blijft toch steeds een stemmetje in mijn hoof zeuren dat ik het zo kinderachtig vind van die duitsers, terwijl dat zeer waarschijnlijk niet zo is.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:32

Nou hij kan toch gauw even gaan trouwen met een Duitse schone?

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:34

Je weet toch dat hij homo is. :D

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:36

Ook Duitse mannen kunnen schoon zijn ;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:40

Wuis schreef:
Moet toch wel een beetje lachen om Adil18, zelf is ze ook zo nationalistisch als de pest. :)) :D

*Hele diepe zucht*

Dus omdat ik er een andere mening op na hou en mij hierbij vol achter PS aansluit, ben ik een nationalist? Mag ik je er op wijzen dat ik gewoon een Nederlander ben? Ik zou het ook erg op prijs stellen, wanneer mijn huidige woonplaats buiten beschouwing zou kunnen worden gelaten....mijn mening wordt gewoon afgedaan met een simpel "Ach ja, maar zij woont in Duitsland", vreemd genoeg gebeurt dit niet bij de bokkers die dezelfde mening hebben als ik, maar gewoon in Nederland wonen.

Ik vind het dus nogal kinderachtig om zo mijn mening maar te bagatelliseren.
Laatst bijgewerkt door Adil op 23-11-10 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Siesz52

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:09

Nebron schreef:
Ik had het Edward zéker gegund als hij voor Duitsland toch op Totilas zou kunnen rijden maar had het héél jammer gevonden ;) Dus ik ben blij dat hij een ruiter heeft gevonden, ik denk ook dat het Rath wordt :+
Edward vindt heus wel een nieuwe topper! :D

Ik denk dat de combinatie Gal/Totilas voornamelijk zo'n topcombinatie was vanwege Totilas. Geen kwaad woord over Edward Gal, maar iedereen weet dat er op het internationale niveau - ook in Nederland - minstens net zo'n goede ruiters en amazones rondrijden. Die misschien niet die 'klik' krijgen met Totilas, maar misschien ook wel. Die er misschien nog meer uit kunnen halen... dat maakt het spannend.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:10

ik ben er wel blij om :j

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:25

Ik ben benieuwd wie het dan is geworden... Jammer voor Edward Gal, maar ik had er eigenlijk al niet meer op gerekend dat hij hem nog zou mogen rijden.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:31

ik kan het goed begrijpen van Gal zulke keuzes.
Maar Schockemule reageert echt zo van nee absoluut geen nederlander, naja zeg, waarschijnlijk gaat hij er nog spijt van krijgen, stiekem hoop ik het nu gewoon dat totilas in protest gaat omdat duitslang oftewel die vent zo reageert

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:37

Ik ben benieuwd wie Schokemöle zo ver heeft gekregen. Er wordt natuurlijk wel wat van diegene verwacht!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:43

oOoKellyoOo schreef:
ik kan het goed begrijpen van Gal zulke keuzes.
Maar Schockemule reageert echt zo van nee absoluut geen nederlander, naja zeg, waarschijnlijk gaat hij er nog spijt van krijgen, stiekem hoop ik het nu gewoon dat totilas in protest gaat omdat duitslang oftewel die vent zo reageert

er is geen Nederlander die de 1e 3 jaar wedstrijden KAN rijden voor Duitsland. Wil je'm 3 jaar op rust zetten dan van eh "kom jochie gaan!"?
En de eerst komende 5 jaar geen landenwedstrijden als de bokker van een paar pagina's geleden gelijk heeft.

Tellisto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:03

Lijkt me zo leuk als Gal Toot alleen maar EVENTJES aanmoedigd, tijdens de grote kur met een ander: "ZET EM OP TOOT!"
Floep alle concentratie weg :D :D

Zonder gekheid, zou het stom vinden van Gal. Shockemöller heeft Totilas óf gekocht voor de winst in de fokkerij, óf omdat hij perse wil dat Duitsland een keertje wint. Laat Gal daar aub niet aan meewerken. Bovendien is het uiteindelijk toch Nl die anders wint, al hangt er een ander vlaggetje aan.

Edward kan beter geduld hebben en er op vertrouwen dat niemand zo ver zal komen met Toot. Dan komt SM uiteindelijk met hangende pootjes bij hem terug of krijgt Edward toch de sportrechten zodat SM nóg meer geld aan de fokkerij kan verdienen.

Stom spelletje is het.

ophrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:05

en dat noemt zich niet nationalistisch
Citaat:
Dus omdat ik er een andere mening op na hou en mij hierbij vol achter PS aansluit, ben ik een nationalist? Mag ik je er op wijzen dat ik gewoon een Nederlander ben? Ik zou het ook erg op prijs stellen, wanneer mijn huidige woonplaats buiten beschouwing zou kunnen worden gelaten....mijn mening wordt gewoon afgedaan met een simpel "Ach ja, maar zij woont in Duitsland", vreemd genoeg gebeurt dit niet bij de bokkers die dezelfde mening hebben als ik, maar gewoon in Nederland wonen.

Maar wel een duitse vlag bij je profiel... hahahahaha
enne duitsland heeft wel degelijk een medaille gekocht want volgens mij al zet je een aap op totlias wordt ie nog kampioen (niks ten nadele van edje want die heeft hem opgeleid) Want dat beest heeft zoveel kwaliteit. daar kan niemand tegen op.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:09

ophrah schreef:
Citaat:

enne duitsland heeft wel degelijk een medaille gekocht want volgens mij al zet je een aap op totlias wordt ie nog kampioen (niks ten nadele van edje want die heeft hem opgeleid) Want dat beest heeft zoveel kwaliteit. daar kan niemand tegen op.

Die vlag heb ik al sinds het WK, ik had alleen nog geen zin in een andere avatar :Z . En zo weten mensen meteen dat ik uit Duitsland kom...Ik snap niet echt waar je op uit bent :?

Voor de rest ga ik je bericht bij deze temmen, want het komt me inmiddels de neus uit dat ik in elk Totilas-topic als nationalist wordt bestempelt en mijn mening hiermee aan waarde verliest, aangezien indirect mijn objectiviteit in twijfel wordt getrokken.

Voor de rest zijn de beschuldigingen die jij doet erg hard...En ik vind het nogal vreemd dat je Edwards rijkunsten met die van een aap vergelijkt. Jij bent zeker Edwards grootste fan :+

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:12

Mwaaaah adil, hier trek je t zelf iets uit het verband. Ik snap dat je link bent, maar ze vergeleek ed niet met een aap hoor ;) ze zei dat ed m goed had opgeleid ;) daar kwam t op neer.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:12

ophrah schreef:
Citaat:

Wat ben jij een zeiksnor zeg.

Ik, geboren en getogen Nederlandse (ik zeg het maar even voor de zekerheid), ben het helemaal met Adil eens 8-)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:13

Ik ook maar ik ben Belg dus daar zal vast ook een verklaring voor zijn. _O-

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:14

Tja en ik kom uit Twente. Das ook een apart slag volk 

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:15

ilse86 schreef:
Mwaaaah adil, hier trek je t zelf iets uit het verband. Ik snap dat je link bent, maar ze vergeleek ed niet met een aap hoor ;) ze zei dat ed m goed had opgeleid ;) daar kwam t op neer.

Ik ben helemaal niet link hoor :)

Hooguit beledigd :P

Citaat:
want volgens mij al zet je een aap op totlias wordt ie nog kampioen

Kortom, iedere halve gare sukkel kan met Toot kampioen worden. Wat zegt dat over Edwards rijkunsten? Als Oprah denkt dat een aap op Toot kampioen kan worden, dan zegt dit toch ook wat over hoe zij blijkbaar tegenover de rijkunsten van Edward staat.... :)*

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:15

ilse86 schreef:
Tja en ik kom uit Twente. Das ook een apart slag volk 

Dan zal het daar wel aan liggen, want ook ik ben Tukker in hart en nieren :+

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:16

@ _San87_ en Ayasha: Bedankt :)