Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:Moet toch wel een beetje lachen om Adil18, zelf is ze ook zo nationalistisch als de pest.![]()
Nebron schreef:Ik had het Edward zéker gegund als hij voor Duitsland toch op Totilas zou kunnen rijden maar had het héél jammer gevondenDus ik ben blij dat hij een ruiter heeft gevonden, ik denk ook dat het Rath wordt
![]()
Edward vindt heus wel een nieuwe topper!![]()
oOoKellyoOo schreef:ik kan het goed begrijpen van Gal zulke keuzes.
Maar Schockemule reageert echt zo van nee absoluut geen nederlander, naja zeg, waarschijnlijk gaat hij er nog spijt van krijgen, stiekem hoop ik het nu gewoon dat totilas in protest gaat omdat duitslang oftewel die vent zo reageert
Citaat:Dus omdat ik er een andere mening op na hou en mij hierbij vol achter PS aansluit, ben ik een nationalist? Mag ik je er op wijzen dat ik gewoon een Nederlander ben? Ik zou het ook erg op prijs stellen, wanneer mijn huidige woonplaats buiten beschouwing zou kunnen worden gelaten....mijn mening wordt gewoon afgedaan met een simpel "Ach ja, maar zij woont in Duitsland", vreemd genoeg gebeurt dit niet bij de bokkers die dezelfde mening hebben als ik, maar gewoon in Nederland wonen.
Ik vind het dus nogal kinderachtig om zo mijn mening maar te bagatelliseren.
ophrah schreef:en dat noemt zich niet nationalistischCitaat:Dus omdat ik er een andere mening op na hou en mij hierbij vol achter PS aansluit, ben ik een nationalist? Mag ik je er op wijzen dat ik gewoon een Nederlander ben? Ik zou het ook erg op prijs stellen, wanneer mijn huidige woonplaats buiten beschouwing zou kunnen worden gelaten....mijn mening wordt gewoon afgedaan met een simpel "Ach ja, maar zij woont in Duitsland", vreemd genoeg gebeurt dit niet bij de bokkers die dezelfde mening hebben als ik, maar gewoon in Nederland wonen.
Maar wel een duitse vlag bij je profiel... hahahahaha
enne duitsland heeft wel degelijk een medaille gekocht want volgens mij al zet je een aap op totlias wordt ie nog kampioen (niks ten nadele van edje want die heeft hem opgeleid) Want dat beest heeft zoveel kwaliteit. daar kan niemand tegen op.
ophrah schreef:en dat noemt zich niet nationalistischCitaat:Dus omdat ik er een andere mening op na hou en mij hierbij vol achter PS aansluit, ben ik een nationalist? Mag ik je er op wijzen dat ik gewoon een Nederlander ben? Ik zou het ook erg op prijs stellen, wanneer mijn huidige woonplaats buiten beschouwing zou kunnen worden gelaten....mijn mening wordt gewoon afgedaan met een simpel "Ach ja, maar zij woont in Duitsland", vreemd genoeg gebeurt dit niet bij de bokkers die dezelfde mening hebben als ik, maar gewoon in Nederland wonen.
Maar wel een duitse vlag bij je profiel... hahahahaha
enne duitsland heeft wel degelijk een medaille gekocht want volgens mij al zet je een aap op totlias wordt ie nog kampioen (niks ten nadele van edje want die heeft hem opgeleid) Want dat beest heeft zoveel kwaliteit. daar kan niemand tegen op.
ilse86 schreef:Mwaaaah adil, hier trek je t zelf iets uit het verband. Ik snap dat je link bent, maar ze vergeleek ed niet met een aap hoorze zei dat ed m goed had opgeleid
daar kwam t op neer.
Citaat:want volgens mij al zet je een aap op totlias wordt ie nog kampioen