Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Moeni11 schreef:Een topruiter is pas top als hij ook zorgt dat hij genoeg paarden tot zijn beschikking heeft om altijd in de top mee te rijden. En zijn management goed voor elkaar heeft.
....
quarterH schreef:haha moeni je maakt het steeds leuker hier.
je hebt geen benul van de westernsport en wereld maar blijft maar rare conclusies trekken gebaseerd op hoe de dressuurwereld eruitziet.
ik ga niet eens meer de moeite doen je uit te leggen hoe onzinnig is wat je schrijft als je weet waar het over gaat.
succes in je dressuurwereld! blijf daar lekker!
CounTree schreef:Moeni11 schreef:Maar Countree, waarom mogen ze nu niet mee met het team dan?
quarterH zei het ook al....ZE HEBBEN BEDANKT....
Dat houdt dus in dat ze wel gevraagd zijn....maar zelf toch besloten hebben om niet gaan.
Dribbel schreef:Citaat:Wat lopen jullie hier dan te klagen. Als je als topsporter niet eens je land wil verdedigen? Wat een waardeloze instelling.
Het ligt hier denk ik niet aan de instelling, maar aan een conflict tussen ruiter en coach. Is toch net wat anders.
quarterH schreef:Horseyfries, ik zeg toch niet dat we niet naar de dressuur moeten kijken?
ik zeg alleen dat jullie maar niet willen snappen dat het (nog) niet zo geregeld is als bij de dressuur! (bv met geld, professionaliteit, structuur, belangrijkheid voor ruiters om mee te doen enz enz).
dus kun je het daar nu niet mee vergelijken (opmerking als 'bij de dressuur werkt dat zo dus zal dat bij reining ook wel zo zijn').
bv, met die enting. een enting 1 dag te laat, 5 jaar geleden. 5 jaar geleden was er nog helemaal geen sprake van FEI bij de reining en deze ruiters en dus moeide het geen ene flikker dat een enting 1 dag te laat was. tja kun je nu helaas niet meer terugdraaien he!!
dus nogmaals, oordeel niet zo snel als je geen snart snapt van hoe het zit in de westerntak hiermee.
sporter schreef:Als ik het hier lees klinkt het alsof er nog minstens 10 ruiters zijn die het beter doen dan anky lijkt me sterk dat die allemaal een conflict met de coach hebben.
Dribbel schreef:sporter schreef:Als ik het hier lees klinkt het alsof er nog minstens 10 ruiters zijn die het beter doen dan anky lijkt me sterk dat die allemaal een conflict met de coach hebben.
Nogmaals:
- topruiter die zijn management niet voor elkaar heeft ( entingen)
- topruiters die geen geld hebben ( al weten ze het al heul lang van te voren)
- topruiters die ruzie maken met de bondscoach
- topruiters die andere wedstrijden (waar wel geld te verdienen valt) belangrijker vinden, waardoor de geen 'kandidaat' worden voor WEG
- topruiters die wel mee willen doen ,maar niet naar zaken als bijeenkomsten willen komen ( onderdeel van teamvorming?)