Vreselijk nieuws. Veel sterkte voor iedereen die haar lief heeft. Onbezonnen buiten rijden deed ik al niet maar nu helemaal niet meer. Een ongeluk zit in een zeer klein hoekje. Ik ben even stil...........
heb stil mee zitten lezen en ben er stil van. Ben ook menig keer er van af gevallen en vaak denk je niet meer na dat je op een levend dier zit en rare sprongen kan maken omdat je je paard vertrouwd. Denk je lekker relaxt nog een rondje buiten te hobbelen.
Wens familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte toe in deze tijd.
Anita67
Geplaatst: 04-09-10 11:37
paardenliefde,
je snuiven , je geur,
poetsen, met je knuffelen, tegen je praten, kon alles bij je kwijt.
samen uren rijden.
tot die ene laatste keer . toen ging het fout....
.........
Net als iedereen ben ik er stil van , en net als hier velen hebben paarden een groot deel van ons hart in beslag genomen . En dan zo'n ongeluk........met je geliefde paard. Die schrok . ....
Ik ken haar niet ,maar net al anderen verbonden door onze liefde voor de paarden.
Ik had op de vorige blz nog niet gelezen dat ze het niet gered heeft.. Vind het echt heel, heel erg.. Heel erg veel sterkte voor familie vrienden kennissen en iedereen die er bij betrokken is..
liesje84
Geplaatst: 04-09-10 12:56
Hier ook een stille meelezer.
Ik wil iedereen betrokken heel veel sterkte wensen.
weet iemand al iets meer ?? vindt het zo erg zo jong !!
Gem
Geplaatst: 04-09-10 16:01
Veel sterkte gewenst aan allen die haar lief heeft of zich anderszins betrokken voelt door dit ongelooflijke drama .
ThePast03
Geplaatst: 04-09-10 21:25
Moderatoropmerking:
Ik heb wat posten verwijderd. Nogmaals heb respect voor de familie en ga niet speculeren. Als er nieuws is zal de moeder dat vermelden in de blog, de rest is speculatie en zal worden verwijderd in dit topic.
LLL9
Geplaatst: 04-09-10 22:28
Helaas is Miriam vanavond om 19.45 uur overleden.. Ze mocht maar 23 jaar oud worden..