Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sflj schreef:Natuurlijk merk je het als er een paard van 500 kilo uit je trailer valt en 3 kilometer wordt meegesleept!Zelfs met zo'n monstertruck zou je dat nog merken (als je het al niet in de spiegels ziet!)
Achterlijk gewoon en van mij mag die bestuurster best gestraft worden wegens grove nalatigheid!
sflj schreef:Natuurlijk merk je het als er een paard van 500 kilo uit je trailer valt en 3 kilometer wordt meegesleept!Zelfs met zo'n monstertruck zou je dat nog merken (als je het al niet in de spiegels ziet!)
Achterlijk gewoon en van mij mag die bestuurster best gestraft worden wegens grove nalatigheid!
Relaxed schreef:Maar een motorrijden vs vrachtwagen staat qua gewicht imo niet in verhouding tot een paard vs auto/trailercombi.. Ook al zijn die combi's in amerika groot, een paard wat eerst uit de trailer valt/springt en dan meegesleept wordt moet je toch merken?
Ik vind het een raar verhaal, maar bovenal enorm triest dat het paard zo aan zijn eind moet komen
Adil18 schreef:Relaxed schreef:Maar een motorrijden vs vrachtwagen staat qua gewicht imo niet in verhouding tot een paard vs auto/trailercombi.. Ook al zijn die combi's in amerika groot, een paard wat eerst uit de trailer valt/springt en dan meegesleept wordt moet je toch merken?
Ik vind het een raar verhaal, maar bovenal enorm triest dat het paard zo aan zijn eind moet komen
Een motor die met 200 km/u achter op een vrachtwagen knalt zou theoretisch ook gevoeld moeten worden, wat ook is gebeurd, alleen had de chauffeur nooit gerekend met het beeld wat hij achter zijn vrachtwagen aan zou treffen...
Mogelijk is dit ook bij de vrouw in kwestie gebeurd, daar ging het me om...
Adil18 schreef:Tallie1979 schreef:Stel dat het paard net als de motorrijder van Adil heeft gehangen?
Ik denk dus ook dat dat gebeurd is...!
suuzepuus schreef:sflj schreef:Natuurlijk merk je het als er een paard van 500 kilo uit je trailer valt en 3 kilometer wordt meegesleept!Zelfs met zo'n monstertruck zou je dat nog merken (als je het al niet in de spiegels ziet!)
wat denk je nou zelf.....
als ze het dier naar de slager gebracht had, had ze er geld voor gekregen..., kom op zeg...
baroen schreef:sflj schreef:Natuurlijk merk je het als er een paard van 500 kilo uit je trailer valt en 3 kilometer wordt meegesleept!Zelfs met zo'n monstertruck zou je dat nog merken (als je het al niet in de spiegels ziet!)
och och och wat zijn er toch allesweters ...
ja tuurlijk heeft ze het gemerkt, gevoeld en gezien, maar ja... de pizza moest de oven nog in, wilde haar favo tv programma niet missen en had ook nog een verjaardag s'avonds, dus nee, dan stop je niet, kost teveel tijd, gewoon laten bungelen dacht ze, zie het thuis wel.. ja ik denk echt dat het zo gegaan is
Tallie1979 schreef:baroen schreef:
och och och wat zijn er toch allesweters ...
ja tuurlijk heeft ze het gemerkt, gevoeld en gezien, maar ja... de pizza moest de oven nog in, wilde haar favo tv programma niet missen en had ook nog een verjaardag s'avonds, dus nee, dan stop je niet, kost teveel tijd, gewoon laten bungelen dacht ze, zie het thuis wel.. ja ik denk echt dat het zo gegaan is
Misschien reed ze ook wel met 216 km per uur naar huis voor de voetbal?
sflj schreef:Tallie1979 schreef:Nee, even zonder dollen.. Hoe kunnen mensen nou in hemelsnaam denken dat dit met opzet is?
Wie denkt dat het met opzet is dan?