Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EMHI schreef:Juist als je niets fout doet dan zou je zoeiets gewoon uit laten zenden waardoor dan gelijk je naam gezuiverd is. Maar als je hoog en laag springt om dit te voorkomen gaan er bij heel wat mensen een lampje branden.
MarvanTom schreef:Klopt.
Of pas na de uitzending aangifte doen van laster en smaad.
Niet ervoor als je al helemaal niet weet wat de uitzending inhoudt.
Weer een gevalletje : waar rook is, is vuur.
MarvanTom schreef:EMHI schreef:Juist als je niets fout doet dan zou je zoeiets gewoon uit laten zenden waardoor dan gelijk je naam gezuiverd is. Maar als je hoog en laag springt om dit te voorkomen gaan er bij heel wat mensen een lampje branden.
Klopt.
Jolliegirl schreef:Het is belangrijk dat er een naam uitkomt.
Er zijn nu handelaren die verdacht worden... dierenartsen die allerlei vragen krijgen...
En daar zitten onschuldige mensen bij.
lotte23 schreef:Volgens mij staat er nergens dat de uitzending NIET wordt uitgezonden. Dat het niet mag, is duidelijk; maar wat SBS6 besluit is niet bekend; de programmering is nog niet gewijzigd.
Alane schreef:Eerst op de voorpagina zwart gemaakt worden, en dan vervolgens ergens verstopt een stukje van 'foutje bedankt' kan iemand geheel kapot maken...
Daarom vind ik het niet vreemd dat iemand ietst op voorhand tegen wil houden... een slechte naam heb je zo, om de die weer te zuiveren is weer een ander verhaal..
En kijk dan eens naar andere handelaren in die omgeving...., die nu ten onrechte met een scheef oog worden aangekeken, omdat die mischien wel bedoeld worden in die uitzending...
KiWiKo schreef:feitelijk zijn het gewoon handelsmensen........ het is bizar dat dit soort paarden in de handel komen........ en voor mij ligt die verantwoordelijkheid bij de oude eigenaar.......
voor de paardenhandelaar in kwestie is er geen verschil tussen een paard en een koelkast.
EMHI schreef:MarvanTom schreef:Klopt.
Zeker een gevalletje waar rook is is vuur. Hoe dan ook al zou het zo zijn gelopen als jij zegt zou het allebei haar ondergang betekend hebben. Ze is fout bezig geweest, de beelden hadden het alleen aan heel Nederland kunnen laten zien. Nu gaat iedereen toch denken dat er iets niet klopt. Anders zou er geen kortgeding zijn gekomen.
Alane schreef:Wat ik niet zo goed begrijp:
Dat KLM wel op voorhand werd genoemd dat er iets mis was met de beveiliging aldar...
Waarom wordt er nu geen naam genoemd, als ik al zie en hoor hoeveel andere handelsstallen in die omgeving 'verdacht' worden, die er part nog deel aan hebben...
DA's die van alles worden beschuldigd, zonder inns en outs te weten of te kennen.
Ik praat niets goed wat een handelaar doet of gaat doen.... of een DA die de boel bedonderd....
dit kan toch nooit de bedoeling zijn van zo'n programma?
dat er mensen gedupeerd worden ipv adhv verhalen van gedupeerden anderen te waarschuwen.
EMHI schreef:Alane schreef:Eerst op de voorpagina zwart gemaakt worden, en dan vervolgens ergens verstopt een stukje van 'foutje bedankt' kan iemand geheel kapot maken...
Daarom vind ik het niet vreemd dat iemand ietst op voorhand tegen wil houden... een slechte naam heb je zo, om de die weer te zuiveren is weer een ander verhaal..
En kijk dan eens naar andere handelaren in die omgeving...., die nu ten onrechte met een scheef oog worden aangekeken, omdat die mischien wel bedoeld worden in die uitzending...
Als je zeker bent van je zaken en weet dat je niks fout hebt gedaan dan maakt het toch niet uit dat er beelden geschoten worden? En uitgezonden worden?
Ik snap jou kant ook wel maar als je niks fout doet heb je niets te verbergen. Een goede handelaar heeft dat niet en zou dan (denk ik) geen probleem hebben hiermee. Maar dan heb je nog iets. Er is (denk ik) heel wat nodig om een programma als Undercover in Nederland zover te krijgen dat ze er een uitzending van willen maken. Dan ga je toch ook al wel denken dat er iets fout is daar?
Zo'n programma heeft echt wel bewijzen nodig dat het er het een en ander niet klopt. Lijkt mij tenminste.