Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maverick schreef:Jolliegirl schreef:Hoe kan iemand deze filmpjes nou niét schokkend vinden!?
Dit is toch niet te geloven...
het verhaal waar KiWiKo over vertelde dat ze gezonde dieren verminkte om minder invoer te betalen,die beelden waren schokkend. Daar zag je hoe ze beesten gewoon oren afsneden,werden opengereten en benen gebroken werden. Ook allemaal gefilmpt met een verborgen camara. De filmpjes van de slachterij zijn echt zielig,maar zwaar schokkend... zoals ik al zei de ander reportage die ik gezien heb,kon ik maar met moeite afkijken.
maverick schreef:Jolliegirl schreef:Hoe kan iemand deze filmpjes nou niét schokkend vinden!?
Dit is toch niet te geloven...
het verhaal waar KiWiKo over vertelde dat ze gezonde dieren verminkte om minder invoer te betalen,die beelden waren schokkend. Daar zag je hoe ze beesten gewoon oren afsneden,werden opengereten en benen gebroken werden. Ook allemaal gefilmpt met een verborgen camara. De filmpjes van de slachterij zijn echt zielig,maar zwaar schokkend... zoals ik al zei de ander reportage die ik gezien heb,kon ik maar met moeite afkijken.
maverick schreef:Jolliegirl schreef:maverick : Ja.. Ik snap niet dat je die niet schokkend kunt vinden.
En nu zeg je dat je ze wel zwaar schokkend vind?
Nee ik schrijf dat ik ze NIET (zwaar) schokkend vind. Dat is per persoon heel verschillend. Heb je de filmpjes zelf ook bekeken Jolliegirl?
Veulen84 schreef:Juangi schreef:Ik wil iets doen.. Maar wat! Het probleem is zo groot! Ik dacht aan de overheid schrijven.... maar waarover? We kunnen wel over Canada gaan klagen, maar wat shcieten we er mee op?
Eerste bericht blz 11
maverick schreef:Millanka schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen die hier zeggen dat ze het walgelijk vinden, vegetariërs zijn.
Ik zeg niet dat het niet walgelijk is, maar ik ben dan ook zelf wel een vegetariër.
Waarom zou je daar vegetariër voor moeten zijn?
maverick schreef:Millanka schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen die hier zeggen dat ze het walgelijk vinden, vegetariërs zijn.
Ik zeg niet dat het niet walgelijk is, maar ik ben dan ook zelf wel een vegetariër.
Waarom zou je daar vegetariër voor moeten zijn?