Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Nee , ben ik het niet mee eens
Ik zie dat wel veel bij mensen met paarden , dat ze van zichzelf uitgaan , maar ik pas dingen toch echt wel aan naar mijn paard hoor. Ik ZORG er wel voor dat ik mijn situatie verander om daaraan tegemoet te komen.
De zorg en accomodatie pas je aan op het paard , niet het paard op de accomodatie
Dat vind ik juist een hele verkeerde insteek
Nemurin schreef:Ik wou alleen dat niet iedereen dezelfde "regels" op ieder paard toepaste. Snap je? Dat kan eigenlijk gewoon niet.
Nemurin schreef:Ik snap ook niet echt waarom iedereen zo over je paard heen valt, want als hij blij lijkt dan is hij dat toch ook? Al zou hij dat zichzelf wijsmaken, dan denkt ie toch alsnog dat ie gelukkig is?
Johanna59 schreef:We hebben medelijden met de paarden en ponies, die nu lekker buiten staan. Ze kunnen bijna geen pas lopen. Dierenwelzijn heet dat dan.
scoxxx schreef:Zodra verandering op komst dreigt ( Bit die al aangeeft dat buiten beter is dan binnen en komende regelgeving) zullen er altijd mensen zijn die dit de grootste onzin vinden en zich met vreemde argumentatie zullen proberen te verdedigen.