Miss Master Pagella van bokker Ambiiee vanavond op TV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 00:26

Miss_M_P schreef:
even voor de duidelijkheid!

Mensen lees goed mee!

Dat HvN aan die €1500,- komt geen idee! want het gaat om wel wat meer geld!!!

Die €1500,- is alleen de operatie! dan komt de nazorg/stalling/antibiotica alles er nog aan !!!
Ik ga persoonlijk morgen HvN bellen, want dat klopt gewoon niet over dat bedrag!

Zo snap ik dat mensen wel iets krijgen van ja halllooooo 1500 ken ik ook wel betalen, ja duhhhh logisch ...

dus laat dit AUB gewoon duidelijk zijn.

en dan? laat je een rectificatie plaatsen met daarin dat je ipv 1500 euro, nog meer geld nodig hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 00:26

ik dnek toch dat er een paar mensen jaloers zijn! Jeetje he wat een reacties, altijd dezelfdes trouwens..

Maar ik vind t een pracht dier en wat is ie vrolijk! Gped dat je hem heb gered!! Ik hoop dat de operatie slaagt en idd over een paar jaar lach je misschien iedereen wel uit als jij lekker met dit paardje rondrijd!

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 00:27

Miss_M_P schreef:
even voor de duidelijkheid!

Mensen lees goed mee!

Dat HvN aan die €1500,- komt geen idee! want het gaat om wel wat meer geld!!!

Die €1500,- is alleen de operatie! dan komt de nazorg/stalling/antibiotica alles er nog aan !!!
Ik ga persoonlijk morgen HvN bellen, want dat klopt gewoon niet over dat bedrag!

Zo snap ik dat mensen wel iets krijgen van ja halllooooo 1500 ken ik ook wel betalen, ja duhhhh logisch ...

dus laat dit AUB gewoon duidelijk zijn.

Als je goed leest is dat de meeste mensen ook gewoon duidelijk hoor. Ik heb het idee dat jullie daar samen voor de PC zitten en elkaar behoorlijk opfokken. Iedereen wenst jullie en het paardje het allerbeste.

Alleen had je van te voren op je klompen kunnen aanvoelen dat dit paardje een kostbare operatie zou moeten ondergaan. Of in ieder geval meer medische zorg nodig heeft dan een gemiddeld paard.

_miepie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 00:27

[/quote]

Is dit niet gewoon een manier om snel aan veel geld te komen?
Zonee dan wens ik je veel succes en hoop ik dat jullie paardje er beter door wordt.
Zoja, dan is dit diep en dan ook echt dieptriest[/quote]

Volgens mij wordt er helemaal vergeten dat ze de actie niet zelf in touw hebben gezet!!!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 00:28

breezy302 schreef:
[
Ik vind gewoon als je een paard koopt moetje rekening houden met medische kosten, zeker als een paard met een gebrek koopt. Dan maakt het mij niets uit of je het zelf betaald, leent of van je familie krijgt maar ik vind niet dat je bij "vreemden"moet "bedele"n"om een operatie te betalen

ben het wel met je eens hoor.....

ik zou het ook nooit in mijn hoofd halen om zo te gaan 'bedelen'
ik wens wel voor ambiiee het beste met haar paard.....[/quote]

word er over mijn tekst heen gelezen ?!?!?! :j |o[/quote]

Ik heb geen idee wat je hebt gezegt en ga niet alle pagina's terug lezen, ik weet wel dat jij deze actie op poten hebt gezet en goed van je hoor... Als het om een paard was gegaan die geen eigenaar had. Dit paard heeft wel een eigenaar en die is imo ogen verantwoordelijk voor het dier. Niet de inwoners van nederland...

( quote zwaar mislukt)[/quote]

Breezy, met eroverheen lezen bedoeld ze dat niet de eigenaar is gaan bedelen, maar dat annemiek de actie op touw heeft gezet.
Maar jij bedoeld wat al vaak gezegd is, de eigenaar moet rekening houden met een budget achter de hand alvoor ze aan een dergelijk paard begint.

Anoniem

natural_ schreef:
Jongens gezellig topic weer, ik stap eruit! Bokt is gewoon naar mijn mening VERPEST! Iedereen word zo alleen maar geirriteerd, kan er geen regel worden gestelt waarbij alleen positieve of nette negatieve reacties mogen komen?? Discussies zijn niet nodig, ook niet op een forum! Mening worden gegeven, that's all

het is een discussie forum

Anoniem

natural_ schreef:
Jongens gezellig topic weer, ik stap eruit! Bokt is gewoon naar mijn mening VERPEST! Iedereen word zo alleen maar geirriteerd, kan er geen regel worden gestelt waarbij alleen positieve of nette negatieve reacties mogen komen?? Discussies zijn niet nodig, ook niet op een forum! Mening worden gegeven, that's all

Ik heb het hele topic doorgelezen en ik heb geen een vervelende reactie gelezen. Niemand werd grof, niemand begon te schelden. Alle opmerkingen waren netjes onderbouwd en vriendelijk.

Discussies zijn niet nodig? Daar is een forum juist voor!

Winged

Moderatoropmerking:
Na drie opmerkingen over dat het niet de bedoeling is persoonlijk te worden zet ik hier een slot.