Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannepauli schreef:En dan zijn we nog wel met z'n allen zo beschaafd om haar privacy te beschermen door haar naam niet open en bloot te vermelden?
Twiggy2008 schreef:Mag de naam niet genoemd worden??? Het is toch XX ????
Ik bedoel, ze stond ook op bokt een jaar geleden, hoor....
rowo schreef:Naam mag hier niet genoemd worden
Yamcha schreef:Alatariel schreef:Heb het filmpje gezien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nu verdrietig en erg geschokt. Weet gewoon niet wat ik hierover zeggen moet.
Ik wil deze dame wel even een weekje opstal hebben, dan ga ik haar bijzetten en longeren
Als je dat doet ben je geen haar beter imo
Alatariel schreef:Heb het filmpje gezien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nu verdrietig en erg geschokt. Weet gewoon niet wat ik hierover zeggen moet.
Ik wil deze dame wel even een weekje opstal hebben, dan ga ik haar bijzetten en longeren
Jannepauli schreef:Yamcha schreef:Als je dat doet ben je geen haar beter imo :n
Hmm.. maar wat dan wel?
Ik vind er nog wel een aardig verschil inzitten of je een 'onschuldig' dier afrost, of dat je een 'weldenkend' mens met gelijke middelen corrigeert!
En dan zijn we nog wel met z'n allen zo beschaafd om haar privacy te beschermen door haar naam niet open en bloot te vermelden?
Twiggy2008 schreef:rowo schreef:Naam mag hier niet genoemd worden
Ik heb dat nergens gelezen (heb ook niet alles gelezen) en op bokt staat haar naam dus wel gewoon in diverse oude topics.![]()
Dus de link is vrij snel gelegd...... Gaat ze me nu aanklagen? Ze gaat 'r gang maar.
suleilitha schreef:Er staat wel dat de naam niet genoemd mag worden maar als je de foto bekijkt in een ander topic over haar en dan het filmpje in dit topic, weet zelfs een halfblinde mol toch genoeg.......
Citaat:="Yamcha
Vind je het beschaafd om iemand zonder enige vorm van bewijs zulke lijfstraffen toe te passen?
rowo schreef:Nee staat in openingspost.
Alatariel schreef:Heb het filmpje gezien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rowo schreef:Yamcha schreef:Als je dat doet ben je geen haar beter imo
Dat is toch heel wat anders? Het liefst deed ik haar hetzelfde aan, als zij bij haar paarden. Het paard is compleet onschuldig, zij niet.
lautje76 schreef:Citaat:="Yamcha
Vind je het beschaafd om iemand zonder enige vorm van bewijs zulke lijfstraffen toe te passen?
op pagina 1 vindt je een filmpje