Edward Gal met Voice (v. De Niro). Helaas slopen er in de Special weer een paar foutjes. Op de laatste pi-pa lijn en tussen de pirouettes leek Voice wat heet. Voorlopig 70,546 procent.Nu José Antoni Garcia Mena met Norte Lovera.
Heb het toch kunnen kijken via mn internet bundel hihi. Jammer jammer.. Nu hopen dat ik de laptop gefixed krijg voor 12.10
Jammer ja! Volgens mij was peerdie niet helemaal meewerkend, wel knap hoe hij het nog gestuurd krijgt. Maar jammer dus geen kur
inderdaad fout in de eners, piaffe weer niet bijsterend en die rare hakkel op het laatst. Voice een beetje te heet?
Heel erg jammer, maar het zat er denk ik ook gewoon niet in. Voice ziet er trouwens wel uit als een heel lastig paard.
Ik heb de special net gemist, maar volgens jullie ging het niet heel goed... Zo ontzettend Balen voor Edward!!
NathalietjeB schreef:Lag t aan mij of ging ze proef nog slechter als gisterIn het begin vond ik het beter gaan, maar aan het eind stortte het echt in.
NathalietjeB schreef:Lag t aan mij of ging ze proef nog slechter als gister2% lager dan gisteren. Z'n slechtste score met Voice tot nu toe.
Pff ik heb echt medelijden met Edward. Nu maar hopen dat de andere drie van team NL wel naar de kür mogen.