Nou mij kun je zo hard schoppen als je wilt maar ik heb besloten maar te hopen dat ik alles goed heb opgeslagen in de les... leren lukt niet
Dankjee! Ik ga NU mezelf bannen! Dus niet te snel kletsen vanaaf En ik denk dat ik bij een mod maar een ban aan ga vragen voor tijdens de examenweken
Datjaa; ik zit in 5 havo Biggers, foei en ik ga mezelf nou ook ff schoppen, haha. met ook écht aan mn geschiedenis nu.. kloootevak
je kunt schoppen zo hard je wilt maar ik heb geen zin, maak geen zin, en doe het niet.. *voelt zich opstandig*
Yinthee schreef:Datjaa; ik zit in 5 havo Biggers, foei en ik ga mezelf nou ook ff schoppen, haha. met ook écht aan mn geschiedenis nu.. kloootevak Aaah, ook examenjaar dus! Al stress? Gelukkig heb ik geen geschiedenis meer! Maar ik gaa En daarom heb ik altijd de ban-link in mijn onderschrift staan!
Ik ben net thuis. Nu maar even frietjes bakken En wat ben ik blij dat ik al die vakken niet meer heb zeg Welk profiel heb je Yinthee?
Hoooooooo, dames, we gaan hárd! Ik heb de laatste 8 paginas niet meer bijgelezen, nog hele interessante dingen gebeurd?