Tja, de afgelopen tijd lijkt het erop dat Valegro de nieuwe Totilas is, punten vliegen ze om de oren en na de punten voor Sprehe verbaas ik me nergens meer over. Onze ruiters doen het prima maar tegen een jury die zelfs onregelmatigheid niet ziet kan niemand op,helaas. Paard van Sprehe was ook regelmatig tegen de hand, probeerde echt zijn neus eruit te drukken en dan nog boven de 80, zou de jury alleen op benen letten, en dan nog. Anky reed geweldig, Edward was qua overgangen ook een stuk beter dan deze week dus terechte punten, alhoewel Anky nog wel iets meer had gemogen.
Desperados loopt steeds "onregelmatig", maar eigenlijk stuwt hij met een been en trekt het andere been alleen in. Lijkt mij een onjuiste manier van passageren, maar goed ze krijgt er wel punten mee.
Edward Gal wordt er denk ik erg op afgerekend dat Undercover nog wat opgekropt loopt van voor. Het gaat wel heel snel vooruit, dus dat komt wel goed.
Maar goed, ik heb beide proeven niet gezien. Ik ga vanavond alles in de herhaling kijken (helaas).