Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yinthee schreef:herkenbaar.
Ahhww arme Greetje. Ik heb vanmiddag even een uurtje mn oogjes dichtgedaanBen ook echt al dagen versleten. Als ik morgen na mn toets thuiskom ga ik denk ik ook gelijk maar even bijslapen, dan hoef ik tenminste niet meer voor de volgende dag te leren
![]()
't is echt heel erg eigenlijk, maar ik ben zoooo moe. Heb al zeker 4 dagen dikke rode prikkende ogen die ik met moeite openhoud(en dan slaap ik 's nachts ook nog haast niet, grmbl.)
Yinthee schreef:oeh, ik heb wel al 3 cijfers terug
een 6,5 voor mn nederlands mondeling vandaag, 7.1 voor mn po wiskunde van vrijdag en een 6.8 voor mn toets wiskunde van dinsdag
En nu, ga ik lekker geschiedenis leren
Myrthe_Yolto schreef:
trekpaardluf schreef:nou kijk..
mijn wekker ging vanmorgen om 5.30toen ging ik om half 7 weg van huis was om kwart over 7 op stage.. toen ben ik met mijn stagebegeleidster + zus naar opende gecrost (dik uur rijden) en daar had ik praktijktoetseen, harnachement, liniar scoren, transportklaarmaken, longeren, stoten in en uitdraaien en beengebreken +aptlst en toen was het alweer 1 uur.. toen gingen we om half 2 daar wee weg en kon ik net mijn kwart voor 3 busje halen en as ik om 4 uur thuis.... en owja, heb slecht geslapen vannacht..
nu moet ik dus nog steeds toets leren, want morgen kan dat niet in de bus, want dan is een vriend van mij buschauffeur dus dan word het ook niks..