Murthul schreef:Giolli schreef:*legt ook een 100tje bij...*Is alleen voor mensen die met muur in een bruidssuite zijn geweest..*pakt hondertje weer terug + geld van Myrthe* Dan niet..
eclair98 schreef:even serieus, heb ik me nu voor alle trekkingen ingeschreven? Nee alleen voor de laatste waarshcijnlijk.. (Gezien je nog niks hebt )
Ik verlaat bokt effe, ik kan het niet aan die onzekerheid van 8 uur en de groentjes die het leven een hel maken
EvelijnS schreef:Groen is altijd te vertrouwen. Behalve de nieuwe. Blijft ze nou ook gewoon mod of is ze morgen weer zwart?
Giolli schreef:Murthul schreef:Is alleen voor mensen die met muur in een bruidssuite zijn geweest..*pakt hondertje weer terug + geld van Myrthe* Dan niet..Hebbert das nie lief!
xDonja schreef:EvelijnS schreef: Muur laat je niet omkopen hoor, die zwarte bokkers zijn ook niet te vertrouwen. En die groene wel? Precies wat ik dacht
Muurp schreef:xDonja schreef:En die groene wel? Sommige groentjes wel. Ik moet nog met Evelijn samenwerken.Sommige! Degene die ik bedoel begint met een I en eindigt met ris82...
Maureen95 schreef:EvelijnS schreef:Groen is altijd te vertrouwen. Behalve de nieuwe. Blijft ze nou ook gewoon mod of is ze morgen weer zwart?Ze is mod der modjes en ze is infiltrant
Ik ga ook even naar beneden voor een half uurtje! even neen halfuurtje niet zoveel lullen alst kan tot zo!
EvelijnS schreef: Muur laat je niet omkopen hoor, die zwarte bokkers zijn ook niet te vertrouwen. Pfftssss!
Susan88 schreef:Ik heb een avatar cadeau gekregen Ik had er nog geen dus dat komt mooi uit.Je mag 'm ook voor altijd houden hoor Kunnen we regelen!