Dressuur landenwedstrijd: Spannende tweede dag! Praat mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:01

Ik vond het echt geweldig om te zien hoe adeline reed :) ik hoop dat ze er met goud of zilver vandoor gaat..edward vond ik ook echt top!!

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:01

Jannepauli schreef:
Parzival is nooit makkelijk geweest en iederen kon zien hoe Adelinde hem eraan moest krijgen voordat ze de ring in gingen. Ze was zelf behoorlijk gespannen daardoor. En voor al die computer-ruiters en stang-en-spoorwatchers die zich opeens gekwalificeerd achten om het hoogste niveau te bekritiseren: :(:) doe je best en we zien je over vier jaar in de ring. We beloven geen boe te roepen!

ik werd daar ook een beetje zenuwachtig van en ik zit veilig op mijn stoeltje in NL

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:02

Jannepauli schreef:
Parzival is nooit makkelijk geweest en iederen kon zien hoe Adelinde hem eraan moest krijgen voordat ze de ring in gingen. Ze was zelf behoorlijk gespannen daardoor. En voor al die computer-ruiters en stang-en-spoorwatchers die zich opeens gekwalificeerd achten om het hoogste niveau te bekritiseren: :(:) doe je best en we zien je over vier jaar in de ring. We beloven geen boe te roepen!

Hier ben ik het wel mee eens,

Maar dan blijf ik nog steeds bij mijn mening dat ik het niet erg super fijn vond om naar te kijken...

s0173957

Re: Dressuur landenwedstrijd: Spannende tweede dag! Praat mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:02

Hmmm, nu krijg ik idd opeens wel alle scores...
Wel 4x geprobeerd en gaf niks terwijl hij het daarstraks wel deed.

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:03

s0173957 schreef:
Hmmm, nu krijg ik idd opeens wel alle scores...
Wel 4x geprobeerd en gaf niks terwijl hij het daarstraks wel deed.

site is niet altijd even snel hoor :(:)

sarabande

Bomba schreef:
Ik ben voor het Britse team, vandaar de foto van Laura in mijn profiel. Als je de tekst erboven leest dan zul je zien dat ik fan ben van Carl en Charlotte.

Sinds de EK in Rotterdam verwacht iedereen met een beetje kennis dat het Britse team zou gaan winnen, dus dat is nogal een open deur en ook geen excuus om de formidabele prestatie van Adelinde die het presteert om haar explosieve paard onder deze omstandigheden naar zon score te rijden.

Rchell

Jannepauli schreef:

Volleeedig mee eens! *\o/* :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:05

Zoals het er nu voor staat, mag Patrick dan nou wel of niet verder naar de GP special? (en daarna eventueel de kur?)

Manon_vdv

Jannepauli schreef:

Ik kan niets beloven :') .

Maar ik ben het volledig met je eens!
Tot over vier jaar dan,

Joowtje

manonfleur schreef:
Ludique96 schreef:

Ik denk niet dat Edward zit te wachten op een journalist die een handtekening vraagt ;)

Ik zie het al voor me :)) :')

Haha, ja maar ik kan het toch gewoon vragen.
Nee kaant je hebben, ja kun je krijgen ;)[/quote]

ik ga mee met de vorige. waarom zou je het niet kunnen vragen!!! het is ook een gewoon mens. als ze het egt niet willen dan zeggen ze wel nee. maar lijkt me sterk dat die zegt dat hij dat niet wilt.. ook al ben je journalist..

ik weet niet of je gister bij het basketball hebt gekeken?? ze hadden gespeeld en aan het eind van de wedstrijd kwam een andere speler van een ander team naar volgensmij een usa basketballer om een handtekening op zijn schoen... boeiend!!! gewoon doen ;)

Bomba

sarabande schreef:
Bomba schreef:
Ik ben voor het Britse team, vandaar de foto van Laura in mijn profiel. Als je de tekst erboven leest dan zul je zien dat ik fan ben van Carl en Charlotte.

Sinds de EK in Rotterdam verwacht iedereen met een beetje kennis dat het Britse team zou gaan winnen, dus dat is nogal een open deur en ook geen excuus om de formidabele prestatie van Adelinde die het presteert om haar explosieve paard onder deze omstandigheden naar zon score te rijden.

Al lang voor de Europese kampioenschappen was ik voor het Britse team. Maar een vraag, explosieve omstandigheden of niet (die zijn voor iedereen hetzelfde), vond jij Parzival fijn door de baan gaan?

joke20

Jans schreef:
Zoals het er nu voor staat, mag Patrick dan nou wel of niet verder naar de GP special? (en daarna eventueel de kur?)

Verder

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:06

Kheb net de proef van Adelinde bekeken, topproef imo...
En ja, de stang is nogal strak, maar laten we nu niet gaan muggenziften è, wie zien soms wel erger dingen...

Nu nog ff Valegro en Damon Hill bekijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:06

joke20 schreef:
[***] schreef:

Verder

Mooi :D

Ik snap echt niks van hoe dat systeem nou werkt :+

Mosquito1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:07

PPPPFFFFF... ik was even te ijverig, brons? -O- Nee natuurlijk Dinsdag. :)

Ik vind vele bokkers nogal kras met hun opmerkingen en komentaren, iemand kan zich afvragen of de juiste ruiters wel naar Londen "gestuurt" zijn, het ziet er naar uit dat de beste ruiters hier op Bokt hun kommentaar geven. :P

Bedankt Cayenne, ik zit ver weg zonder TV en met een hele slechte Internet verbinding, geen livestream hier dus, heeeel jammer :(:)
Lees jou (jullie?) verslagen met plezier +:)+

En Dinsdag gaan we voor GOUD *-:)
Laatst bijgewerkt door Mosquito1980 op 03-08-12 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:07

Joowtje schreef:
ik ga mee met de vorige. waarom zou je het niet kunnen vragen!!! het is ook een gewoon mens. als ze het egt niet willen dan zeggen ze wel nee. maar lijkt me sterk dat die zegt dat hij dat niet wilt.. ook al ben je journalist..

Misschien heeft Cayenne helemaal geen behoefte aan een handtekening? Daar al eens aan gedacht :D :P ?

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:13

Weet je, het zal me eigenlijk een zorg wezen wat stangen, sporen, zit en god mag weten wat nog meer er bij gehaald wordt. Het is een Wedstrijd, en dan telt alleen de eindscore!!! Lees de colum in de nieuwste Paardenkrant en steek er wat van op. Kritiek is zo simpel, muggenziften en afzeiken nog makkelijker.
Al rijden ze achterste voren, als de jury je de beste vindt ben je een heel gelukkig mens, wat Bokt en andere er ook van vinden.

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:14

Rinske schreef:
Joowtje schreef:

Misschien heeft Cayenne helemaal geen behoefte aan een handtekening? Daar al eens aan gedacht :D :P ?

Dat is aan haar natuurlijk, eigenlijk zitten we nu een beetje over haar te beslissen.
Zij doet wat zij wil en niet wat wij zeggen toch?!

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:15

manonfleur schreef:
Dat is aan haar natuurlijk, eigenlijk zitten we nu een beetje over haar te beslissen.

misschien wordt het eens tijd op te houden over die handtekening -O-

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:16

RM94 schreef:
manonfleur schreef:

Daarom zeg ik het toch ook, mag ik het niet vragen dan?
Ik was er benieuwd naar!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:18

manonfleur schreef:
RM94 schreef:

Daarom zeg ik het toch ook, mag ik het niet vragen dan?
Ik was er benieuwd naar!

Als je 11 bent is een handtekening super cool, als je 30 bent niet meer (meestal tenminste). Cayenne heeft al zoveel ruiters/amazones gesproken en gezien, ik denk dat een handtekening haar totaal niet interesseert.

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:18

Oke ik geef het op Manonfleur heeeel ver terug in dit topic is er al een reactie op gegeven door Cayenne maar jij zeurt maar door ppppfff en alsjeblieft reageer hier nou niet weer op

Tumvum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:20

Heb helaas alleen Adelinde moeten missen, is het nu ergens terug te vinden? Eurovisionsports loopt continu vast bij mij.. -O-

Mosquito1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:20

CharleyT schreef:
Weet je, het zal me eigenlijk een zorg wezen wat stangen, sporen, zit en god mag weten wat nog meer er bij gehaald wordt. Het is een Wedstrijd, en dan telt alleen de eindscore!!! Lees de colum in de nieuwste Paardenkrant en steek er wat van op. Kritiek is zo simpel, muggenziften en afzeiken nog makkelijker.
Al rijden ze achterste voren, als de jury je de beste vindt ben je een heel gelukkig mens, wat Bokt en andere er ook van vinden.

Amen to that, Charley -:)

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:21

pfff heb wat terug zitten lezen maar wat is het hier weer gezellig. |(
Iedereen mag zijn mening hebben, of de proef van adelinde wel of niet goed was.
Maar hou het wel een beetje respect vol naar de ruiters van Olympische spelen toe.
Wij doen het ze allemaal niet na.

Ik vond parzival als een bommetje tonen, niet gek dat adelinde alle zeilen(stang) bij zet om meneer bij de les te houden.
Ik denk dat als dit paard in de GP special net wat vertrouwder en ontspannender door de baan heen gaat ze gewoon 1 eindigt!
dus ik hoop en duim van harte dat het haar gegund is.

Na veel combinatie gezien te hebben vind ik anky dus echt dik onder gewaardeerd!!