Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannepauli schreef:Parzival is nooit makkelijk geweest en iederen kon zien hoe Adelinde hem eraan moest krijgen voordat ze de ring in gingen. Ze was zelf behoorlijk gespannen daardoor. En voor al die computer-ruiters en stang-en-spoorwatchers die zich opeens gekwalificeerd achten om het hoogste niveau te bekritiseren:doe je best en we zien je over vier jaar in de ring. We beloven geen boe te roepen!
Jannepauli schreef:Parzival is nooit makkelijk geweest en iederen kon zien hoe Adelinde hem eraan moest krijgen voordat ze de ring in gingen. Ze was zelf behoorlijk gespannen daardoor. En voor al die computer-ruiters en stang-en-spoorwatchers die zich opeens gekwalificeerd achten om het hoogste niveau te bekritiseren:doe je best en we zien je over vier jaar in de ring. We beloven geen boe te roepen!
Bomba schreef:Ik ben voor het Britse team, vandaar de foto van Laura in mijn profiel. Als je de tekst erboven leest dan zul je zien dat ik fan ben van Carl en Charlotte.
manonfleur schreef:Ludique96 schreef:
Ik denk niet dat Edward zit te wachten op een journalist die een handtekening vraagt
Ik zie het al voor me![]()
sarabande schreef:Bomba schreef:Ik ben voor het Britse team, vandaar de foto van Laura in mijn profiel. Als je de tekst erboven leest dan zul je zien dat ik fan ben van Carl en Charlotte.
Sinds de EK in Rotterdam verwacht iedereen met een beetje kennis dat het Britse team zou gaan winnen, dus dat is nogal een open deur en ook geen excuus om de formidabele prestatie van Adelinde die het presteert om haar explosieve paard onder deze omstandigheden naar zon score te rijden.
Joowtje schreef:ik ga mee met de vorige. waarom zou je het niet kunnen vragen!!! het is ook een gewoon mens. als ze het egt niet willen dan zeggen ze wel nee. maar lijkt me sterk dat die zegt dat hij dat niet wilt.. ook al ben je journalist..
Rinske schreef:Joowtje schreef:ik ga mee met de vorige. waarom zou je het niet kunnen vragen!!! het is ook een gewoon mens. als ze het egt niet willen dan zeggen ze wel nee. maar lijkt me sterk dat die zegt dat hij dat niet wilt.. ook al ben je journalist..
Misschien heeft Cayenne helemaal geen behoefte aan een handtekening? Daar al eens aan gedacht![]()
?
RM94 schreef:manonfleur schreef:Dat is aan haar natuurlijk, eigenlijk zitten we nu een beetje over haar te beslissen.
Zij doet wat zij wil en niet wat wij zeggen toch?!
misschien wordt het eens tijd op te houden over die handtekening
manonfleur schreef:RM94 schreef:
misschien wordt het eens tijd op te houden over die handtekening
Daarom zeg ik het toch ook, mag ik het niet vragen dan?
Ik was er benieuwd naar!
CharleyT schreef:Weet je, het zal me eigenlijk een zorg wezen wat stangen, sporen, zit en god mag weten wat nog meer er bij gehaald wordt. Het is een Wedstrijd, en dan telt alleen de eindscore!!! Lees de colum in de nieuwste Paardenkrant en steek er wat van op. Kritiek is zo simpel, muggenziften en afzeiken nog makkelijker.
Al rijden ze achterste voren, als de jury je de beste vindt ben je een heel gelukkig mens, wat Bokt en andere er ook van vinden.