Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fohadie schreef:Het is al eens eerder geschreven, maar kijken naar hoeveel keer er op geklikt is, zegt niets. Misschien zijn dit wel allemaal mensen die kijken wat voor schoolkrantstukje er nu weer staat, naar aanleiding van een bericht in dit topic. Of rellende gebruikers. Dus dat zegt niets over het interessante gedeelte.( Of het gebrek eraan.)
Gini schreef:fohadie schreef:Het is al eens eerder geschreven, maar kijken naar hoeveel keer er op geklikt is, zegt niets. Misschien zijn dit wel allemaal mensen die kijken wat voor schoolkrantstukje er nu weer staat, naar aanleiding van een bericht in dit topic. Of rellende gebruikers. Dus dat zegt niets over het interessante gedeelte.( Of het gebrek eraan.)
How how how, nu schiet de marketingmens in mij toch wel wakker. Het aantal klikken op een item is juist zeer belangrijk. Het is juist een van de belangrijkste parameters in de rapportering van verschillende soorten van online marketing (social media, email, website, ...) . Uiteraard kan je hier wel nog bepaalde conclusies aan verbinden, zoals in dit artikel neigt de titel inderdaad enorm naar clickbait wanneer het op een paardenforum geplaatst wordt. Maar met de uitspraak "hoeveel keer er op geklikt is, zegt niets" ben ik het pertinent oneens.
Amber_anne schreef:Amber_anne @ [VN] Rita en haar paard Hannes zijn samen 100 jaar: ‘gewoon doordoen’
Ik denk dat het andere paard van mevrouw een akhal-teke is en niet een agalteke ?
Hhilde schreef:In het topic
[VN] Tranen om afgebrande manege: 'Niet meer paardrijden of verzorgen'
staat in de laatste zin ‘manage’ en dat moet volgens mij ‘manege’ zijn.
Banjer schreef:Steeph: dat verschilt… de ene persoon vindt het prettig om de vragen via de mail te krijgen, de andere persoon beantwoordt ze liever telefonisch en soms gaan we ook bij de mensen langs, als ze aangeven dat ze dat goed vinden
Citaat:* Je hebt intussen al vele grote wedstrijden gewonnen en een indrukwekkende erelijst
opgebouwd. Zijn er nog doelen die je wilt bereiken, of dromen die je hebt?
Ik hoop dat ik nog heel veel mooie wedstrijden mag gaan rijden. Hopelijk met verschillende paarden, ik vind het namelijk heel leuk om de paarden op te leiden en om samen met het paard zo veel mogelijk eruit te halen. Ik heb met Fynona al eens mogen deelnemen aan CHIO Aachen, dat zou heel gaaf zijn om nog eens te doen!
Citaat:* Ik kan me voorstellen dat er waar jij zit dingen anders zijn dan hier in NL, qua medische zaken. Hoefsmid, tandarts en dierenarts zullen niet zo heel dichtbij zitten. Hoe ga je daarmee om? Kunnen jullie zelf je dieren helpen in geval van nood? En zo ja, hoe hebben jullie dat geleerd?
Mijn man is ook hoefsmid, dus dat is heel gemakkelijk voor ons. Wij zitten relatief dichtbij dierenartsen, de dichtstbijzijnde paarden kliniek is ongeveer 40 minuten rijden bij ons vandaan. We gebruiken de dierenarts enkel als het echt nodig is en het niet zelf kunnen oplossen. Voor het rundvee doen we ook alles zelf. Normaal gesproken zien we enkel de dierenarts voor het sperma testen van de stieren en drachttesten van de vaarsen. Je leert veel door hands-on ervaringen.
Citaat:* Vijl jij elektrisch of handmatig, en waarom?
Zie hierboven
Citaat:* Kan je uitleggen of er verschil in resultaat is tussen handmatig vijlen en elektrisch?
Citaat:* Wat is het verschil tussen handmatig en elektrisch vijlen en welke manier heeft de voorkeur? Of kan dit verschillen per situatie?