N0a schreef:Ik raad iedereen aan om het huishouden te gaan doen in de korte pauzes. Ik heb nog nooit zo snel de was opgehangen en de vaatwasser uitgepakt
N0a schreef:Ik raad iedereen aan om het huishouden te gaan doen in de korte pauzes. Ik heb nog nooit zo snel de was opgehangen en de vaatwasser uitgepakt Hahaha
Gisteren in de kleine pauzes decwas en afwas gedaan idd, en in de grote pauze de rest vh huis ideaal!
N0a schreef:Ik raad iedereen aan om het huishouden te gaan doen in de korte pauzes. Ik heb nog nooit zo snel de was opgehangen en de vaatwasser uitgepakt Haha ja en ik boodschappen. Ik heb echt zitten rennen in de supermarkt
N0a schreef:Ik raad iedereen aan om het huishouden te gaan doen in de korte pauzes. Ik heb nog nooit zo snel de was opgehangen en de vaatwasser uitgepakt Klopt ging bij mij ook heel snel gister. In de lange pauze paard in de ronde slingeren lukt ook haha.
N0a schreef:Ik raad iedereen aan om het huishouden te gaan doen in de korte pauzes. Ik heb nog nooit zo snel de was opgehangen en de vaatwasser uitgepakt En als je op je werk bent, kun je ook heel snel overleggen blijkbaar, want ik zit ook weer terug op mijn plek
Ik moet de afwas en ik moet stofzuigen , met geluk hebben we een grote pauze net als gisteren. En ik moet naar de woningbouw crossen