Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zarena schreef:N0a schreef:Ik vind het werkelijk waar weer belachelijk zoals half bokt reageert over die proef van Adelinde. De jury geeft haar niet voor niets van zulke scores. Ja de stang stond strak, maar parzival is wel wat gevoeliger dan het gemiddelde paard hier op bokt. Dat ze met een paard wat bijna op ontploffen staat nog zo'n proef kan rijden vind ik super knap!!
Het merendeel van bokt kan niet eens een normale L proef rijden, dus waarom dan al het commentaar op iemand die ons land vertegenwoordigd. Dat je het geen leuke combi vindt is tot daar aan toe, maar dat er sommige mensen al hun gal uitspuwen over deze combi en hun scores vindt ik echt weer heel typisch..![]()
Adelinde heeft het top gedaan en een zeker verdiende 2e plaats! Al had Anky en Edje ook wel iets hoger gepunt kunnen worden
AMEN! Degene op Bokt die jou geschetste oordeel typen hebben denk ik geen enkel idee over het karakter van Parzival. Adelinde had kortweg 2 keuzes: Of nu iets harder optreden, OF een gestoorde Parzival die in alle staten zou zijn!
Parzival heeft vast veel geleerd van dit optreden, en ik verwacht dat het volgende optreden meer ontspanning meebrengt!
Seppe schreef:Bloodymary schreef:Verdiende score voor Adelinde. Misschien zelfs nog hoger, want de piaffes en pirouettes waren perfect. Zo doet niemand ze na.
Kijk eens naar de Engelsen...
Gulpje schreef:Bomba schreef:Nou inderdaad, al die bullshit over hoe gevoelig Parzival is.. Hij is inmiddels 15 jaar en loopt al 7 jaar op Grand Prix niveau. Als ik zo op wedstrijd rond ga rijden word ik met een verliespunt naar huis gestuurd.
Ja dat klopt. Als jij Grand Prix oefeningen toont in je wekelijkse B proefje in Schubbetrutteveen krijg je inderdaad een verliespunt.
Zarena schreef:N0a schreef:Ik vind het werkelijk waar weer belachelijk zoals half bokt reageert over die proef van Adelinde. De jury geeft haar niet voor niets van zulke scores. Ja de stang stond strak, maar parzival is wel wat gevoeliger dan het gemiddelde paard hier op bokt. Dat ze met een paard wat bijna op ontploffen staat nog zo'n proef kan rijden vind ik super knap!!
Het merendeel van bokt kan niet eens een normale L proef rijden, dus waarom dan al het commentaar op iemand die ons land vertegenwoordigd. Dat je het geen leuke combi vindt is tot daar aan toe, maar dat er sommige mensen al hun gal uitspuwen over deze combi en hun scores vindt ik echt weer heel typisch..![]()
Adelinde heeft het top gedaan en een zeker verdiende 2e plaats! Al had Anky en Edje ook wel iets hoger gepunt kunnen worden
AMEN! Degene op Bokt die jou geschetste oordeel typen hebben denk ik geen enkel idee over het karakter van Parzival. Adelinde had kortweg 2 keuzes: Of nu iets harder optreden, OF een gestoorde Parzival die in alle staten zou zijn!
Parzival heeft vast veel geleerd van dit optreden, en ik verwacht dat het volgende optreden meer ontspanning meebrengt!
sarabande schreef:Bomba schreef:Nou inderdaad, al die bullshit over hoe gevoelig Parzival is.. Hij is inmiddels 15 jaar en loopt al 7 jaar op Grand Prix niveau. Als ik zo op wedstrijd rond ga rijden word ik met een verliespunt naar huis gestuurd.
dromen mag hoor
Bomba schreef:Gulpje schreef:
Ja dat klopt. Als jij Grand Prix oefeningen toont in je wekelijkse B proefje in Schubbetrutteveen krijg je inderdaad een verliespunt.
Oeh, eentje voelt zich aangesproken.. Erg grappig. Serieus, je kunt Parzival toch geen fijn lopend paard noemen?
pniekepnak schreef:Sjonge jonge wat een gezever over Adelinde weer. Parzival was duidelijk heet, ga het haar maar eens nadoen om hem dan toch fatsoenlijk die ring door te krijgen. Ik zou die van mij de ring niet eens IN krijgen. Ze heeft prima gereden, en tenzij jullie vinden dat jullie het allemaal beter weten dan de professionele jury's die daar hun werk aan het doen waren, zou ik niet al te hoog van de toren blazen...
Gulpje schreef:Bomba schreef:Nou inderdaad, al die bullshit over hoe gevoelig Parzival is.. Hij is inmiddels 15 jaar en loopt al 7 jaar op Grand Prix niveau. Als ik zo op wedstrijd rond ga rijden word ik met een verliespunt naar huis gestuurd.
s0173957 schreef:De link in de OP geeft alleen de uitslagen van gisteren, iemand een link voor die van gisteren én vandaag?
N0a schreef:Je bent geen fan van Adelinde, maar wel van Laura bechtolsheimer (foto in profiel)? Die was meer aan het plukken en trekken dan wie dan ook..
Lovely schreef:pniekepnak schreef:Sjonge jonge wat een gezever over Adelinde weer. Parzival was duidelijk heet, ga het haar maar eens nadoen om hem dan toch fatsoenlijk die ring door te krijgen. Ik zou die van mij de ring niet eens IN krijgen. Ze heeft prima gereden, en tenzij jullie vinden dat jullie het allemaal beter weten dan de professionele jury's die daar hun werk aan het doen waren, zou ik niet al te hoog van de toren blazen...
Nou echt he, als 'wij' er op hadden gezeten hadden we nu ongeveer bij het zeilen aangekomen, aan de zuidkust.