Saab99 schreef:zie ik m'n eigen derp face 3 keer op een pagina staan met penny stickers op m'n muur tja...
FLOVE schreef:Saab99 schreef:zie ik m'n eigen derp face 3 keer op een pagina staan met penny stickers op m'n muur tja...het was de enige foto die ik had
Muurp schreef:EvelijnS schreef:Maar je kunt wel op Muur bouwen hoor, daar is geen twijfel over mogelijk. Een toren :D
Ik heb ook deels groen/blauw haar! Even in een linkje want Bokt vreet geen foto's van facebook met de img tags Edit: even aangepast op de pjoeter!
Muurp schreef:Trouwens... Zijn jullie al benieuwd naar de volgende ronde? Als ik op jou moet vertrouwen... Ik weet het nog zo net niet.
Muurp schreef:Trouwens... Zijn jullie al benieuwd naar de volgende ronde? Sowieso, want wij hebben een dealtje toch? *schuift geld naar Muur*
Muurp schreef:Trouwens... Zijn jullie al benieuwd naar de volgende ronde? Jaaaa maar dat duurt nog een kleine 3 uur, dus gaan we ons nog niet druk over maken
nooooh!!!! ook mn onderschrift is de pineut!!!!!! mag ik dan ook nog n kleurtje??? dan ben ik compleet