Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bomba schreef:Nou inderdaad, al die bullshit over hoe gevoelig Parzival is.. Hij is inmiddels 15 jaar en loopt al 7 jaar op Grand Prix niveau. Als ik zo op wedstrijd rond ga rijden word ik met een verliespunt naar huis gestuurd.
Gulpje schreef:Bomba schreef:Nou inderdaad, al die bullshit over hoe gevoelig Parzival is.. Hij is inmiddels 15 jaar en loopt al 7 jaar op Grand Prix niveau. Als ik zo op wedstrijd rond ga rijden word ik met een verliespunt naar huis gestuurd.
Ja dat klopt. Als jij Grand Prix oefeningen toont in je wekelijkse B proefje in Schubbetrutteveen krijg je inderdaad een verliespunt.
Gulpje schreef:Bomba schreef:Nou inderdaad, al die bullshit over hoe gevoelig Parzival is.. Hij is inmiddels 15 jaar en loopt al 7 jaar op Grand Prix niveau. Als ik zo op wedstrijd rond ga rijden word ik met een verliespunt naar huis gestuurd.
Ja dat klopt. Als jij Grand Prix oefeningen toont in je wekelijkse B proefje in Schubbetrutteveen krijg je inderdaad een verliespunt.
Bomba schreef:Nou inderdaad, al die bullshit over hoe gevoelig Parzival is.. Hij is inmiddels 15 jaar en loopt al 7 jaar op Grand Prix niveau. Als ik zo op wedstrijd rond ga rijden word ik met een verliespunt naar huis gestuurd.
N0a schreef:Ik vind het werkelijk waar weer belachelijk zoals half bokt reageert over die proef van Adelinde. De jury geeft haar niet voor niets van zulke scores. Ja de stang stond strak, maar parzival is wel wat gevoeliger dan het gemiddelde paard hier op bokt. Dat ze met een paard wat bijna op ontploffen staat nog zo'n proef kan rijden vind ik super knap!!
Het merendeel van bokt kan niet eens een normale L proef rijden, dus waarom dan al het commentaar op iemand die ons land vertegenwoordigd. Dat je het geen leuke combi vindt is tot daar aan toe, maar dat er sommige mensen al hun gal uitspuwen over deze combi en hun scores vindt ik echt weer heel typisch..![]()
Adelinde heeft het top gedaan en een zeker verdiende 2e plaats! Al had Anky en Edje ook wel iets hoger gepunt kunnen worden
Jannepauli schreef:Bomba schreef:Nou inderdaad, al die bullshit over hoe gevoelig Parzival is.. Hij is inmiddels 15 jaar en loopt al 7 jaar op Grand Prix niveau. Als ik zo op wedstrijd rond ga rijden word ik met een verliespunt naar huis gestuurd.
Nog een wonder dat jij niet geselecteerd werd om aan de OS mee te doen.. Voorj de eerst volgende poezele-woezele-join-up-kampioenschappen op de Mokerhei zullen we je voordragen.
sportfokker schreef:Het blijft moeilijk: lichtheid en ongedwongenheid, verheven in de voorhand versus controle, foutloos en op de plek. En dan ook nog expressie tonen! Ga er maar aanstaan. Ik vond eigenlijk alle ruiters wel veel spanning tonen. Volgens mij kan het nog wel iets relaxter straks!