[HK] FEI EK Dressuur: LIVE ontknoping Landenwedstrijd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FriesWytske

Re: [HK] FEI EK Dressuur: LIVE ontknoping Landenwedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:37

Daarom had ik die andere gedachte ook. Dat Mathias dat met een reden deed, want denk dat ie echt wel wist dat ie in een andere ring moest losrijden.

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:38

jammer dat je nergens de filmpjes kan terugkijken

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:38

sarabande schreef:
Het beste zie je dat aan de overgangen, na die imponerende pi en pa ging hij schijnbaar moeiteloos over naar het volgende onderdeel. Daar hapert het bij Mathias aan, daarnaast oogt Toot niet zo blij als voorheen. Toen leek hij te genieten van ieder optreden, nu doet hij zijn werk terwijl de verzorging zeker niet minder zal zijn.

Ik peins maar wat hoor, maar In het NOS filmpje zag je Ed trainen met Sister en Mathias komt die baan binnen en wordt er ook weer direct uitgehaald door een steward. Het was de eerst keer dat Ed Toot terug zag, het zou best een verklaring kunnen zijn voor de proef die Ed daarna reed want hij was heel emotioneel bij Toot betrokken en misschien zorgde dat ook voor die glans die ze samen hadden en die hij duidelijk met Sister niet heeft.

Dat is je eigen emoties op de situatie betrekken, de uitdrukking van Toot's gezicht is gewoon exact hetzelfde als onder Gal. Ga de filmpjes maar eens vergelijken. Hij doet net zo hard zijn best voor Rath als voor Gal, als je er blanco naar kijkt zie je dat.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:39

FriesWytske schreef:
Ik ben het niet met je eens, Frantic. De glans van Totilas is er bij niet vanaf, omdat hij nu door een concurrent wordt gereden. Maar bij Edward had hij iets, kan niet zeggen wat. Maar dat gevoel heb ik nu bij Carl Hester en Uthopia.

En daarom genieten wij inderdaad dubbel bij Carl Hester.... en voor mij geldt.... Lekker puh! Zo kinderachtig ben ik dan ook wel weer richting MR en PS. Niet richting de rest van het duitse team trouwens...... Dat zijn nog ruiters die op "onze"manier naar de top rijden en blijven!

_Yasmine_

S_zanne schreef:
_Yasmine_ schreef:
hebben jullie nog een zender gevonden waar je de eerste starts kunt volgen?
Ekwador moet volgens de startlijst om 12.39 uur starten, terwijl de livestream het pas om 13.45 gaat uizenden? iemand een idee?

nederland 1 begint ook pas rond 15.00 te laten zien ;)

Alleen de FEI zend alles uit, maar daar moet je voor betalen ;(

neeeeeeeeeeeeeeee!!! :oo

als ik heel de dag had willlen kijken was ik wel naar FEI gaan kijken.. maar voor die paar keer kleine stukjes is het ook niet echt de moeite waard., zonde want morgen zenden ze om 8 uur pas een herhaling uit op NOS..,
dan maar f5en op bokt..

Mindfields

FriesWytske schreef:
Daarom had ik die andere gedachte ook. Dat Mathias dat met een reden deed, want denk dat ie echt wel wist dat ie in een andere ring moest losrijden.

Ach hou toch op, wat denken jullie nou? Jullie moeten films gaan schrijven, het vervolg van The Black Stallion. :D

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:41

neem idd aan dat je als topruiter goed weet waar je zijn moet

zijn er nergens filmpjes terug te kijken?

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:41

Bij de FEI heb je wel geweldig commentaar :D

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:42

S_zanne schreef:

ja idd, ik heb een jaar abb :D

FriesWytske

Sorry, Mindfields. Maar was wel heel toevallig dat hij vlak daarna door een steward dan die baan wordt uitgestuurd. Daarom had ik die zoiets van dat doet hij met een reden. En dat denk ik echt niet omdat ik Mathias Rath niet mag. Ken die hele jongen verder niet. En gun hem en Totilas ook het allerbeste.

_Yasmine_

hahaha dat is waar! :j
vind het briljant wat zij vertellen!

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:43

Mar_Nimbus schreef:
S_zanne schreef:

ja idd, ik heb een jaar abb :D

:oo ;( Dat kan toch alleen met credit card?
Mag ik de jouwe lenen? :o

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:44

Yep, FEI is geniaal! De nieuwsredactie maakt er ook gebruik van.
Super kwaliteit! Echt het geld wel waard.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:45

Mindfields schreef:
FriesWytske schreef:

Ach hou toch op, wat denken jullie nou? Jullie moeten films gaan schrijven, het vervolg van The Black Stallion. :D

Haha, mijn idee!

Wordt moe van die Toot hype.
Het is nu eenmaal zo. Ik geniet enorm van het feit dat het nu eindelijk weer eens spannend is!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:45

Ik wil ook best fei betalen maar heb helaas geen creditcard -O-

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:48

Met Uthopia in een bijrol! Black Stallion/Black Swan. :D
Het speciale (en wat men dus mist of niet meer ziet) waar men op doelt bij Edward en Totilas vloeit voort uit de rijstijl van Edward. Hij reed met meer lef/durf en wist precies tot welk gaatje hij bij Totilas kon gaan om het meest spectaculaire te laten zien. En dat spectaculaire heeft Rath nog niet laten zien. Misschien omdat hij dat gaatje nog niet goed weet te vinden of dat hij net dat beetje lef/durf mist. En toch blijft het een gave bok om naar te kijken en kan ik nog steeds genieten van de combinatie Rath/Totilas. Zo zag ik de kür van Emma Hindle en Lancet (Hickstead) gisteren op Youtube. Daar kan ik ook van genieten, ook al wordt hij al jaren niet meer door Imke gereden.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:51

wat wel leuk is, de live scoring doet het wel voor de future test! Ik kon de GP niet bekijken op mijn werk( lees ik had het stiekem opgestart en 2 minuten later klaagde een collega dat zijn internet telkens weg viel.....) maar toen wat ik met live scoring toch nog lekker bij gebleven!

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:53

Frantic schreef:
wat wel leuk is, de live scoring doet het wel voor de future test! Ik kon de GP niet bekijken op mijn werk( lees ik had het stiekem opgestart en 2 minuten later klaagde een collega dat zijn internet telkens weg viel.....) maar toen wat ik met live scoring toch nog lekker bij gebleven!

:') _/-\o_

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:53

@frantic _O_ danku voor dit pracht idee!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:56

Good old Kigali, 68%! Dat is nou echt een familie paard!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 10:57

Frantic schreef:

_O-
Wat voor verbinding hebben jullie daar? :D

en jammer dat er nu wilde verhalen gaan over Matthias. Klopt helemaal niets van.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 11:10

Citaat:
_O-
Wat voor verbinding hebben jullie daar? :D
Geen snelle iig!

Painted Black komt zo aan de start! En Diederik is de enige vent in dit gezelschap????? Hoe komen die mannen toch aan de top als ze nooit ergens in de jeugd zitten????

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 11:11

Mindfields schreef:
FriesWytske schreef:

Alsof het zo ontzettend raar gedacht is, er zijn mensen die dit paard voor miljoenen hebben gekocht en hen is er alles aan gelegen om dit paard te laten presteren, misschien wilde Rath het niet maar zijn er mensen om hem heen waarvan hij dat moest doen. Alsof zij niet wisten dat het voor Gal erg pijnlijk zou zijn. En dat alleen door even onbenullig 'per ongeluk' de verkeerde bak in te stappen.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 11:13

JaJa, alsof Gal met zijn jonge nieuwe paard een bedreiging kon vormen( ook niet op papier) voor Totilas..... Dan hadden ze beter Carl of Adelinde kunnen verstoren!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 11:14

Hij was daar aan het trainen omdat hij daar rustig kon inrijden zonder dat de pers hem op de hielen zat zoals in de andere inrijbak het geval was. Waar Edward bezig was, was het rustig en kon hij zich beter concentreren.
Niets meer en niets minder. Wat een spookverhalen hier.