Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Het beste zie je dat aan de overgangen, na die imponerende pi en pa ging hij schijnbaar moeiteloos over naar het volgende onderdeel. Daar hapert het bij Mathias aan, daarnaast oogt Toot niet zo blij als voorheen. Toen leek hij te genieten van ieder optreden, nu doet hij zijn werk terwijl de verzorging zeker niet minder zal zijn.
Ik peins maar wat hoor, maar In het NOS filmpje zag je Ed trainen met Sister en Mathias komt die baan binnen en wordt er ook weer direct uitgehaald door een steward. Het was de eerst keer dat Ed Toot terug zag, het zou best een verklaring kunnen zijn voor de proef die Ed daarna reed want hij was heel emotioneel bij Toot betrokken en misschien zorgde dat ook voor die glans die ze samen hadden en die hij duidelijk met Sister niet heeft.
FriesWytske schreef:Ik ben het niet met je eens, Frantic. De glans van Totilas is er bij niet vanaf, omdat hij nu door een concurrent wordt gereden. Maar bij Edward had hij iets, kan niet zeggen wat. Maar dat gevoel heb ik nu bij Carl Hester en Uthopia.
S_zanne schreef:_Yasmine_ schreef:hebben jullie nog een zender gevonden waar je de eerste starts kunt volgen?
Ekwador moet volgens de startlijst om 12.39 uur starten, terwijl de livestream het pas om 13.45 gaat uizenden? iemand een idee?
nederland 1 begint ook pas rond 15.00 te laten zien
Alleen de FEI zend alles uit, maar daar moet je voor betalen
Mindfields schreef:FriesWytske schreef:Daarom had ik die andere gedachte ook. Dat Mathias dat met een reden deed, want denk dat ie echt wel wist dat ie in een andere ring moest losrijden.
Ach hou toch op, wat denken jullie nou? Jullie moeten films gaan schrijven, het vervolg van The Black Stallion.
Frantic schreef:wat wel leuk is, de live scoring doet het wel voor de future test! Ik kon de GP niet bekijken op mijn werk( lees ik had het stiekem opgestart en 2 minuten later klaagde een collega dat zijn internet telkens weg viel.....) maar toen wat ik met live scoring toch nog lekker bij gebleven!
Frantic schreef:wat wel leuk is, de live scoring doet het wel voor de future test! Ik kon de GP niet bekijken op mijn werk( lees ik had het stiekem opgestart en 2 minuten later klaagde een collega dat zijn internet telkens weg viel.....) maar toen wat ik met live scoring toch nog lekker bij gebleven!
Mindfields schreef:FriesWytske schreef:Daarom had ik die andere gedachte ook. Dat Mathias dat met een reden deed, want denk dat ie echt wel wist dat ie in een andere ring moest losrijden.
Ach hou toch op, wat denken jullie nou? Jullie moeten films gaan schrijven, het vervolg van The Black Stallion.