Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muiz schreef:Eigen ervaringen mogen zeker gewoon gedeeld worden. Ervaringen over bijvoorbeeld een stalgenootje die een paard heeft geadopteerd zijn geen eigen ervaringen en die mogen niet. Op heel Bokt gelden deze regels, zeker niet alleen op VN. We zijn met dit topic wel veel strenger omdat we het open willen houden.
Muiz schreef:Eigen ervaringen mogen zeker gewoon gedeeld worden. Ervaringen over bijvoorbeeld een stalgenootje die een paard heeft geadopteerd zijn geen eigen ervaringen en die mogen niet. Op heel Bokt gelden deze regels, zeker niet alleen op VN. We zijn met dit topic wel veel strenger omdat we het open willen houden.
Muiz schreef:Ervaringen over bijvoorbeeld een stalgenootje die een paard heeft geadopteerd zijn geen eigen ervaringen en die mogen niet.
Brainless schreef:Muiz schreef:Ervaringen over bijvoorbeeld een stalgenootje die een paard heeft geadopteerd zijn geen eigen ervaringen en die mogen niet.
Maar dat is toch raar?
Ik was met iemand mee naar PZB (betrof een paard voor diegene) en dat is verwijderd omdat het niet voor mij betrof en dus geen ervaring was uit 1ste hand?!
En kreeg gelijk te horen dat ik mij niet meer negatief mocht uitlaten over PZB en dat ervaringen (indien uit 1ste hand) neutraal gebracht behoren te worden volgens de regels.
MarliesV schreef:Precies, ze steken een hoop op van dit topic, krijgen het op een dienblad aangereikt. Voornamelijk de zaken die in hun voordeel werken, niet die van de paarden, althans in mijn optiek.Eens, zat net even op hun website te kijken en PzB trekt wel lering uit dit topic.
Ze adviseren tegenwoordig om in te lezen over eventuele bemerkingen, te keuren en geven aan dat de 'adoptie' door via de BV loopt ipv via de Stichting en dat ze met hun accountant en de belastingdienst aan het uitzoeken zijn of dit ook onder de Stichting kan.
Toch heel wat kritische punten die hier besproken zijn waar wat mee wordt gedaan, of iig wordt gemeld.
Ailill schreef:MarliesV schreef:Precies, ze steken een hoop op van dit topic, krijgen het op een dienblad aangereikt. Voornamelijk de zaken die in hun voordeel werken, niet die van de paarden, althans in mijn optiek.Eens, zat net even op hun website te kijken en PzB trekt wel lering uit dit topic.
Ze adviseren tegenwoordig om in te lezen over eventuele bemerkingen, te keuren en geven aan dat de 'adoptie' door via de BV loopt ipv via de Stichting en dat ze met hun accountant en de belastingdienst aan het uitzoeken zijn of dit ook onder de Stichting kan.
Toch heel wat kritische punten die hier besproken zijn waar wat mee wordt gedaan, of iig wordt gemeld.
Enorm triest.
MarjanB schreef:Maar ja ga je dan op de blauwe ogen af dat het paard werkelijk geschikt is?
MarliesV schreef:Ze adviseren tegenwoordig om in te lezen over eventuele bemerkingen, te keuren en geven aan dat de 'adoptie' door via de BV loopt ipv via de Stichting en dat ze met hun accountant en de belastingdienst aan het uitzoeken zijn of dit ook onder de Stichting kan.